متن آهنگ یوسف زمانی به نام جنگ جهانی

Text Music Yousef Zamani Called Jange Jahani

میدونی وقتی ندارمت تو دلم جنگ جهانیه
پرچم سفیده تو دستم آخه نداشتن تو جنگ روانیه

ترانه و موزیک: یوسف زمانی، تنظیم: امید نیکان

متن آهنگ جنگ جهانی از یوسف زمانی

متن آهنگ جنگ جهانی از یوسف زمانی

تو حتی قهر کنی با من باز میام دنبال تو
حتی زنگم نزنی من میگیرم شمارتو
・✻・゚゚・✻・゚
تو دیگه دیوونه بازی در نیار برای من
این همه خوبی رو نذار کنار یه اشتباه من
・✻・゚゚・✻・゚
میدونی وقتی ندارمت تو دلم جنگ جهانیه
پرچم سفیده تو دستم آخه نداشتن تو جنگ روانیه
・✻・゚゚・✻・゚
این همه خواستمت پشت سرت هواتو دارمت
یه بارم کم بودم بد بودم نبودم پیش تو حالا تو نبینی چی میشه
・✻・゚゚・✻・゚
خوب نقطه ضعف منو بلدی عشق ابدی
منو تورو راحت نمیدمت از دست حرفامو میزنم ولی تو برعکس
・✻・゚゚・✻・゚
یه چیزی میگم سری به دل میگیری
د بخند یه عکس خوشگل بگیریم
・✻・゚゚・✻・゚
اصلا میخوای یه سفر خوب بیچینیم
اصلا میخوای یه فیلم باحال ببینیم
・✻・゚゚・✻・゚
میدونی وقتی ندارمت تو دلم جنگ جهانیه
پرچم سفیده تو دستم آخه نداشتن تو جنگ روانیه
・✻・゚゚・✻・゚
این همه خواستمت پشت سرت هواتو دارمت
یه بارم کم بودم بد بودم نبودم پیش تو حالا تو نبینی چی میشه

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید این متن آهنگ را رسانه ملوتکست مشاهده و همخوانی کنید .

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.


مطالب مرتبط :

متن آهنگ کار عشقه از یوسف زمانی

متن آهنگ از کدوم سیاره ای از یوسف زمانی

متن آهنگ مثل پروانه از یوسف زمانی

متن آهنگ منطقی باش از یوسف زمانی

متن آهنگ گردن منه از یوسف زمانی

متن آهنگ ادامه نمیدم از یوسف زمانی

متن آهنگ عشق منه از یوسف زمانی

متن آهنگ یه خیابونی یه جایی که بشه گریه کرد یوسف زمانی