متن آهنگ سینا پارسیان به نام رگ

Text Music Sina Parsian Called Rag

♩♪♬بازم عشق دو پهلوی تو رگ غیرت من روی تو یه روز با ابروی تو میبره آخر♩♪♬
♩♪♬منو ترس نبودت یه وقت بعد تو روزای سخت عین تبر این درختو میبره آخر♩♪♬
♩♪♬بازم عشق دو پهلوی تو رگ غیرت من روی تو یه روز با ابروی تو میبره آخر♩♪♬
♩♪♬منو ترس نبودت یه وقت بعد تو روزای سخت عین تبر این درختو میبره آخر♩♪♬

متن آهنگ رگ از سینا پارسیان

آهنگ سینا پارسیان رگ

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ رگ از سینا پارسیان

میسوزونی همه ی حرفامو تو سینمو میری 
✿❀میدونی یه روز خوش بی تو نمیبینم و میری
من از این رفتن بی اومدن آزار میبینم 

✿❀تو که چشماتو رو من میبندی من تار میبینم تار میبینم
بازم عشق دو پهلوی تو رگ غیرت من 

✿❀روی تو یه روز با ابروی تو میبره آخر
منو ترس نبودت یه وقت بعد تو روزای سخت 

✿❀عین تبر این درختو میبره آخر

ذوق میکردم تا صدای پات میومد ولی خواب بود ✿❀
و هر دفعه خاطره های تو به جات میومد
یاد وقتی بخیر که یکی سر وقت واسه نجات میومد✿❀
این در و اون در زدمو ندید گرفتی 
اون همه خوبی مگه به چشات میومد✿❀
بازم عشق دو پهلوی تو رگ غیرت من
 روی تو یه روز با ابروی تو میبره آخر✿❀
منو ترس نبودت یه وقت بعد تو روزای سخت
 عین تبر این درختو میبره آخر✿❀
بازم عشق دو پهلوی تو رگ غیرت من 
روی تو یه روز با ابروی تو میبره آخر✿❀
منو ترس نبودت یه وقت بعد تو روزای سخت 
عین تبر این درختو میبره آخر✿❀

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید ♪♬متن آهنگ رگ از سینا پارسیان♪♬ را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

ترانه: سینا پارسیان

خواننده: سینا پارسیان

منبع: ملوتکست


مطالب مرتبط :