متن آهنگ سینا پارسیان به نام همسایه

Text Music Sina Parsian Called Hamsaye

♩♪♬همسایه ی دیوار به دیوارم ♩♪♬
♩♪♬خوابیدی و من هنوز بیدارم♩♪♬
♩♪♬تو ماه سپیدی که نمی تابی ♩♪♬
♩♪♬من ابر سیاهم که نمیبارم♩♪♬

متن آهنگ همسایه از سینا پارسیان

آهنگ سینا پارسیان همسایه

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ همسایه از سینا پارسیان

♩♪♬همسایه ی دیوار به دیوارم 
خوابیدی و من هنوز بیدارم

♩♪♬تو ماه سپیدی که نمی تابی 
من ابر سیاهم که نمیبارم

♩♪♬بی رحم ترین آدم دنیامی 
مربوط ترین عاشق چشماتم

♩♪♬من عاشقتم منی که معمولا 
از آدم بی عاطفه بیزارم

از خونه ی من تا تو چقدر راهه ♩♪♬
دیوار من انقد کوتاهه
انقد که وقتی که تو خوابیدی ♩♪♬
معلومه که من هنوز بیدارم
تو نقطه پیوند شب و روزی ♩♪♬
خوش میبری و خوب نمیدوزی
روزم به شبم دوخته شد با عشق ♩♪♬
تا صبح به هم پلک میذارم
تا صبح به هم پلک میذارم ...♩♪♬

برای دانلود آهنگ به لینک زیر مراجعه نمایید :

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید ♪♬متن آهنگ همسایه از سینا پارسیان♪♬ را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

ترانه: ایمین

خواننده: سینا پارسیان

منبع: ملوتکست


مطالب مرتبط :