متن آهنگ سینا درخشنده به نام هوای عشق

Text Music Sina Derakhshande Called Havaye Eshgh

متن آهنگ هوای عشق از سینا درخشنده

متن آهنگ سینا درخشنده هوای عشق

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

 

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید متن آهنگ سینا درخشنده به نام هوای عشق را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

 

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

 

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

 

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

 

متن آهنگ هوای عشق از سینا درخشنده

بپوش بارونیتو حالمو میدونی تو گیج عطر این هوام


موهات رو شونه هات آخ که میمیرم برات تو این بارون به جز تو من چی میخوام


دوست دارم دیوونم کردی ولی دوست دارم واسه خوبیته که بهت حس دارم


من که ماهمو تنها نمیذارم ...


دوست دارم دیوونم کردی ولی دوست دارم واسه خوبیته که بهت حس دارم


من که ماهمو تنها نمیذارم ...

 

متن آهنگ هوای عشق از سینا درخشنده

 

با تو بارون واسه ی من اتفاق عاشقونه اس وقتی آروم میزنه آدم فقط پی یه شونه اس


با یه حال عاشقونه میزنیم بیرون دوتایی نم نم بارون دلم رو پیش تو کرده هوایی کرده هوایی


دوست دارم دیوونم کردی ولی دوست دارم واسه خوبیته که بهت حس دارم


من که ماهمو تنها نمیذارم ...


دوست دارم دیوونم کردی ولی دوست دارم واسه خوبیته که بهت حس دارم


من که ماهمو تنها نمیذارم ...

 

ترانه: شقایق امیرعضدی
خواننده: سینا درخشنده
منبع: ملوتکست


مطالب مرتبط :

متن آهنگ میشنوی حرفمو از سینا درخشنده
متن آهنگ مگه هرکی هرکیه سینا درخشنده
متن آهنگ نگو بم هیس از سینا درخشنده
متن آهنگ یار همیشگیم از سینا درخشنده
متن آهنگ یه نفر از سینا درخشنده
متن آهنگ کوکه حالم از سینا درخشنده
متن آهنگ دلدار از سینا درخشنده