متن آهنگ شهاب رمضان به نام با خنده گریه میکنم

Text Music Shahab Ramezan Called Ba Khande Gerye Mikoonam

🌀 پیش کی میکنی دلبری بی من🌀
🌀از کی میبری دل تو تا این حد🌀
🌀وقتی گریه میکنی پیش تو کی هست🌀
🌀 پس کی نوازش میکنه تورو با این دست🌀

متن آهنگ با خنده گریه میکنم از شهاب رمضان

آهنگ شهاب رمضان با خنده گریه میکنم

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ با خنده گریه میکنم از شهاب رمضان

با خنده گریه میکنم یه دفعه میشنوم دور تو پره
تو خوبه حالتو منو یه قلبه که دیگه پیشه تو گمه
🌀 صدای قه قهت میاد تو گوشه لعنتیمو من
دیگه نیستمو پیشت کی میکنه دلبری گلم
پیش کی میکنی دلبری بی من
🌀 از کی میبری دل تو تا این حد
وقتی گریه میکنی پیش تو کی هست
پس کی نوازش میکنه تورو با این دست
🌀 پیش کی میکنی دلبری بی من
از کی میبری دل تو تا این حد
وقتی گریه میکنی پیش تو کی هست
🌀 پس کی نوازش میکنه تورو با این دست

میکشی دست سردتو به قلب داغون و غمگین من
یه وقتی گریت گرفت بدون که همیشه من پیشتم 🌀
بدون که من پیشتم بگیر تو دست سردمو
با دست سردت بگیر گرمای قلبمو
همین قلبی رو که عاشقش کردی 🌀
میخواد بازم بیای کاشکی برگردی
پیش کی میکنی دلبری بی من
از کی میبری دل تو تا این حد 🌀
وقتی گریه میکنی پیش تو کی هست
پس کی نوازش میکنه تورو با این دست
پیش کی میکنی دلبری بی من 🌀
از کی میبری دل تو تا این حد
وقتی گریه میکنی پیش تو کی هست
پس کی نوازش میکنه تورو با این دست 🌀

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید ❧❀متن آهنگ با خنده گریه میکنم از شهاب رمضان❧❀ را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

ترانه: آرش Ap

خواننده: شهاب رمضان

منبع: ملوتکست


مطالب مرتبط :