متن آهنگ شهاب مظفری به نام خسته شدم

Text Music Shahab Mozaffari Called Khaste Shodam

♩♪♬خسته شدم از تو و اون لحن چشات♩♪♬
♩♪♬خسته شدم دنبال چی میگردی باز♩♪♬

متن آهنگ خسته شدم شهاب مظفری

آهنگ شهاب مظفری خسته شدم

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ خسته شدم شهاب مظفری

♩♪♬خسته شدم از تو و اون لحن چشات♩♪♬
خسـته شدم دنبال چی میگردی باز
♩♪♬میخوای همش ثابت کنی ♩♪♬
منم اون آدم بده
♩♪♬باشه قبول تو راست میگی ♩♪♬
خاطره هامو پس بده
♩♪♬دیگه برام مهم نیست ♩♪♬
هر چی که اومد به سرم
♩♪♬برام دیگه گریه نکن ♩♪♬
مگه نمیگی من بدم
♩♪♬دارم میرم از پیشتون♩♪♬ 
ازهمتون خسـته شدم
♩♪♬همه شدید آدم خوبه ♩♪♬
منم که اون آدم بدم

♩♪♬خسته شدم از تو و اون لحن چشات♩♪♬
خسته شدم دنبال چی میگردی باز
♩♪♬میخوای همش ثابت کنی منم اون آدم بده♩♪♬
باشه قبول تو راست میگی خاطره هامو پس بده
♩♪♬دیگه برام مهم نیست هر چی که اومد به سرم♩♪♬
برام دیگه گریه نکن مگه نمیگی من بدم
♩♪♬میخوام برم از پیشتون از همتون خسته شدم♩♪♬
همه شدید آدم خوبه منم که اون آدم بدم
♩♪♬واسه دلت غصه نخور یکی میاد به جای من♩♪♬
میشه تموم آرزوت یادت میره منو نترس
♩♪♬واسه دلت غصه نخور یکی میاد به جای من♩♪♬
میشه تموم آرزوت یادت میره منو نترس

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید ♩♪♬متن آهنگ خسته شدم از شهاب مظفری♩♪♬ را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

ترانه: ***
خواننده: شهاب مظفری
منبع: 
ملوتکست


مطالب مرتبط :