متن آهنگ ساسان سورانی به نام جانا

Text Music Sasan Soorani Called Jana

ای جانا جانا جانا جانا
ببین من تورو از ته قلبم میخواما
آی عشقم عشقم عشقم عشقم
من اینا رو واست از ته قلبم نوشتم

متن آهنگ جانا از ساسان سورانی

آهنگ ساسان سورانی جانا

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ جانا از ساسان سورانی

آسمونم میدونه که 
تو فکرتم بارونه بند نمیاد
همین الان میتونم بمیرم
 واسه اون دو تا چشم سیات
همه ی شهر میدونن بری 
بی تو روزم شب نمیشه
میخوام از عشقت یجوری بمیرم 
که صداش تو کل شهر بپیچه
ای جانا جانا جانا جانا جانا
ببین من تورو از ته قلبم میخواما
آی عشقم عشقم عشقم عشقم
من اینا رو واست از ته قلبم نوشتم

متن آهنگ جانا از ساسان سورانی

نشدم نشد اخم نکن
این دیوونه به پات میمونه همیشه
داغونم نکن بیا عاشقم باش همیشه
مجنونمو بدجوری چشمات کار دستم داده 
چطور دلت میاد که برم
من دلم قرص بمون تو تو عشقمی
میدونی چند روز که منتظرم که بیای
مجنونمو چشمات کار دستم داده
چطور دلت میاد برم
من دلم قرص بمون تو تو عشقمی
میدونی چند روز که منتظرم
ای جانا جانا جانا جانا
ببین من تورو از ته قلبم میخواما
آی عشقم عشقم عشقم عشقم
من اینا رو واست از ته قلبم نوشتم
نوشتم

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید متن آهنگ جانا از ساسان سورانی را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

ترانه: ساسی

خواننده: ساسان سورانی

منبع: ملوتکست