متن آهنگ سامان جلیلی به نام تنهایی

Text Music Saman Jalili Called Tanhaei

اسمم رو سینش بود ولی یادش نمیوفتم
تنهام گذاشت و رفت وقتی دردامو بهش گفتم

ترانه و موزیک: سامان جلیلی، تنظیم: هیراد نیکنام

متن آهنگ تنهاییو عشق است از سامان جلیلی

پخش آنلاین این آهنگ

متن آهنگ تنهاییو عشق است از سامان جلیلی

اسمم رو سینش بود ولی یادش نمیوفتم
تنهام گذاشت و رفت وقتی دردامو بهش گفتم
….. ♬ 🎵🎶🎵 ♬ …..
دلتنگش که میشم میرم زیر بارون
اون دنیای من بود اینو صدبار بهش گفتم
….. ♬ 🎵🎶🎵 ♬ …..
عاشق که میشی بعدش عذابه
احساس داری ولی حالت خرابه
….. ♬ 🎵🎶🎵 ♬ …..
میبینی از دور این آدم عزیزه
نزدیک میشی میبینی سرابه
تنهاییو عشق است
….. ♬ 🎵🎶🎵 ♬ …..
شکستی آدمی که زود بهت دل بست
خیال میکردی این آدم همیشه هست
تنهاییو عشق است
….. ♬ 🎵🎶🎵 ♬ …..
رفت بی خداحافظ رفت
اونی که با من بود منو یادش رفت
….. ♬ 🎵🎶🎵 ♬ …..
من منم و تنهایی نیستی و اینجایی
خوش باشی هر جایی
تنهاییو عشق است
….. ♬ 🎵🎶🎵 ♬ …..
شکستی آدمی که زود بهت دل بست
خیال میکردی این آدم همیشه هست
تنهاییو عشق است

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید این متن آهنگ را رسانه ملوتکست مشاهده و همخوانی کنید .

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.


مطالب مرتبط :

متن آهنگ از آدمکا دلت میگیره این دنیا بدون من برات میمیره از سامان جلیلی

متن آهنگ هوس از سامان جلیلی

متن آهنگ کوه از سامان جلیلی

متن آهنگ قاتل از سامان جلیلی

متن آهنگ کافر از سامان جلیلی