متن آهنگ سالار عقیلی به نام جان من ایران

Text Music Salar aghili Called Jane Man Iran

خانه تویی ای وطنم عاشق جان به کف تو منم
تاج سرم بال و پرم با تو من از همه دل ببرم

ترانه: یاحا کاشانی ، موزیک: پویان اعتصامی

متن آهنگ جان من ایران از سالار عقیلی

پخش آنلاین این آهنگ

متن آهنگ جان من ایران از سالار عقیلی

خانه تویی ای وطنم عاشق جان به کف تو منم
تاج سرم بال و پرم با تو من از همه دل ببرم
▬▬▬▬▬▬▬▬
حرمت خون جوانانی آرامش همراه بارانی ای
بلند بالا تو ایرانی خاک پاک پهلوانانی
▬▬▬▬▬▬▬▬
ایران جان من ایران قلب من با تو میتپد همپای دلیران
ایران جان من ایران قلب من با تو میتپد همپای دلیران
▬▬▬▬▬▬▬▬
با تو محکم عهدو پیمانم من وارث عهد نیاکانم
ای ساحل دریای طوفانی تو تا ابد مهد بزرگانی
تو جانپناه جان یارانی تو خون بهای سر به دارانی
▬▬▬▬▬▬▬▬
ایران جان من ایران قلب من با تو میتپد همپای دلیران
ایران جان من ایران قلب من با تو میتپد همپای دلیران

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید این متن آهنگ را رسانه ملوتکست مشاهده و همخوانی کنید .

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.


مطالب مرتبط :

متن آهنگ زیباترین رویای من این سینه شد زندان غم از سالار عقیلی

متن آهنگ همصدا از سالار عقیلی

متن آهنگ دعوت تیتراژ برنامه دعوت از سالار عقیلی

متن آهنگ نوروز عشق از سالار عقیلی

متن آهنگ بغض از سالار عقیلی

متن آهنگ بغض پنهان تیتراژ سریال صبح آخرین روز از سالار عقیلی

متن آهنگ شیراز از سالار عقیلی

متن آهنگ نفس بریده از سالار عقیلی