متن آهنگ ریکادو به نام یکی یدونه

Text Music Ricado Called Yeki Yedooneh

کاش میشد ببرم از چشم همه کنم پنهونت
نزارم تا چشماتو کسی ببینه بشه دیونه
حسمو بزار بگم شدی برام یکی یکدونه
حرفاتو واسه من بزن الان تا هیچی نمونه

متن آهنگ یکی یدونه از ریکادو

متن آهنگ یکی یدونه از ریکادو

کاش میشد ببرم از چشم همه کنم پنهونت
نزارم تا چشماتو کسی ببینه بشه دیونه
•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•
حسمو بزار بگم شدی برام یکی یکدونه
حرفاتو واسه من بزن الان تا هیچی نمونه
•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•
این روزا رفتارات جدیده
دارم حس میکنم عشقم از سرت پریده
•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•
چرا چشماتو میدزدی از منی که
واست نیستم غریبه
•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•
این روزا رفتارات جدیده
دارم حس میکنم عشقم از سرت پریده
•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•
چرا چشماتو میدزدی از منی که
نیسم واست غریبه
•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•
تووی تاریکی شبا میشی کوه نور
منو با خودت میبری تا یه جای دور
بهم میگی که آخرش میشه خوبِ خوب
دروغاتو بلدم همرو مو به مو
•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•
این روزا رفتارات جدیده
دارم حس میکنم عشقم از سرت پریده
•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•
چرا چشماتو میدزدی از منی که
واست نیستم غریبه
•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•
این روزا رفتارات جدیده
دارم حس میکنم عشقم از سرت پریده
•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•
چرا چشماتو میدزدی از منی که
نیسم واست غریبه

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید این متن آهنگ را رسانه ملوتکست مشاهده و همخوانی کنید .

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.


مطالب مرتبط :

متن آهنگ یادش بخیر از ریکادو
متن آهنگ تو خیابون از ریکادو

متن آهنگ بی معرفت از ریکادو

متن آهنگ بیتا از ریکادو

متن آهنگ تو بری از ریکادو