متن آهنگ رضا شیری به نام آروم آروم

Text Music Reza Shiri Called Aroom Aroom

آروم آروم عاشقم کردی انگار
من این نبودم انگار نه انگار که راحت دلم بره
که واست دلم بره

ترانه : نگین میربلوک ، ملودی : آرمین اصفهان پور ، تنظیم و میکس و مسترینگ : کمال صداقت

متن آهنگ آروم آروم عاشقم کردی انگار از رضا شیری

لک زده دلم یک شب زیر بارون بریم دریا
همون شال همیشگیتو سرت کن من و دریا
●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬●
تو چشات یه چیزی مثل دریاچه سم داری
دستمو میذاری رو قلبت بفهمم دوسم داری
●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬●
آروم آروم عاشقم کردی انگار
من این نبودم انگار نه انگار که راحت دلم بره
که واست دلم بره
●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬●
آروم آروم عاشقم کردی انگار
من این نبودم انگار نه انگار که راحت دلم بره
که واست دلم بره
●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬●
واسه ساختنم بازه دستت جای خوبی و زدی ناز شستت
درم آروم نمیگیره همین الانشم دیره
●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬●
آروم آروم عاشقم کردی انگار
من این نبودم انگار نه انگار که راحت دلم بره
که واست دلم بره
●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬●
آروم آروم عاشقم کردی انگار
من این نبودم انگار نه انگار که راحت دلم بره
که واست دلم بره

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید این متن آهنگ را رسانه ملوتکست مشاهده و همخوانی کنید .

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.


مطالب مرتبط :

متن آهنگ موی مشکیت از رضا شیری

متن آهنگ دخترک از رضا شیری

متن آهنگ هی میری از رضا شیری

متن آهنگ به دلم موند از رضا شیری

متن آهنگ رقیبت از رضا شیری