متن آهنگ رضا صبور به نام هیچی نگو

Text Music Reza Sabour Called Hichi Nagoo

✿●✿دلم بنده به احساس توئه این دل من واسه توئه✿●✿
✿●✿لب تر کنی جونمو پات میذارم ...✿●✿
✿●✿دلم بد شده وصل نفسات گیره دلم پیش چشات✿●✿
✿●✿جز تو آخه از همه من بیزارم ...✿●✿

متن آهنگ هیچی نگو از رضا صبور

آهنگ رضا صبور هیچی نگو

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ هیچی نگو از رضا صبور

✿●✿من دیوونه تر از اینام که با پای خودم بیام
بگم چقدر تورو میخوام تو باید بگیری خودت
✿●✿که چه حسی دارم بهتو دلم شده گیره دلت
من از اون با معرفتام که اگه بمونی به پام
✿●✿جز تو جایی نره چشام تو همین که هستی بمونو
هیچی نگو فقط بدونو کنارتم تا پای جونو
✿●✿دلم بنده به احساس توئه این دل من واسه توئه
لب تر کنی جونمو پات میذارم ...
✿●✿دلم بد شده وصل نفسات گیره دلم پیش چشات
جز تو آخه از همه من بیزارم ...
✿●✿دلم بنده به احساس توئه این دل من واسه توئه
لب تر کنی جونمو پات میذارم ...
✿●✿دلم بد شده وصل نفسات گیره دلم پیش چشات
جز تو آخه از همه من بیزارم ...

من بد کلافه میشم اگه تو نمونی پیشم✿●✿
اگه نباشی بی تو میمیرم ...
من دلم تورو خواست که بهونتو باز دارم هر دقیقه میگیرم✿●✿
دلم بنده به احساس توئه این دل من واسه توئه
لب تر کنی جونمو پات میذارم ...✿●✿
دلم بد شده وصل نفسات گیره دلم پیش چشات
جز تو آخه از همه من بیزارم ...✿●✿
دلم بنده به احساس توئه این دل من واسه توئه
لب تر کنی جونمو پات میذارم ...✿●✿
دلم بد شده وصل نفسات گیره دلم پیش چشات
جز تو آخه از همه من بیزارم ...✿●✿

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید ♫♭♬ متن آهنگ هیچی نگو از رضا صبور ♫♭♬ را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

ترانه: مرتضی مسعودی

خواننده:رضا صبور

منبع: ملوتکست