متن آهنگ رضا بهرام به نام مرا صید کرد

Text Music Reza Bahram Called Mara Seyd Kard

مرا صید کرد چشم آهوی تو به دریا کشید موج گیسوی تو
هوای تو دارم که باید ببارم غمت سوی من قلب من سوی تو

ترانه: علی ایلیا، موزیک: نیما امین، تنظیم: امین آیین

متن آهنگ مرا صید کرد از رضا بهرام

متن آهنگ مرا صید کرد از رضا بهرام

مرا صید کرد چشم آهوی تو به دریا کشید موج گیسوی تو
هوای تو دارم که باید ببارم غمت سوی من قلب من سوی تو
بزن آتشی بر دلم تا که آخر رود شاید از سر کمی بوی تو
•*´¨`*•.¸¸.•*
میسوزد آواز غم دارد این ساز ای الهه ناز
•*´¨`*•.¸¸.•*
امشب امشب امشب مهتابم باش
یک امشب را مهمان خوابم باش
امشب امشب یادم باشی ای کاش
•*´¨`*•.¸¸.•*
خزان بر جان غم پنهان در اوج باران مرا حس کن
اگر خستم شبی مستم به یادت هستم مرا حس کن
•*´¨`*•.¸¸.•*
میسوزد آواز غم دارد این ساز ای الهه ناز
•*´¨`*•.¸¸.•*
امشب امشب امشب مهتابم باش
یک امشب را مهمان خوابم باش
امشب امشب یادم باشی ای کاش

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید این متن آهنگ را رسانه ملوتکست مشاهده و همخوانی کنید .

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.


مطالب مرتبط

متن آهنگ آتشی در سینه از رضا بهرام

متن آهنگ عشق و گناه از رضا بهرام

متن آهنگ ایمان مرا برد از رضا بهرام

متن آهنگ دیگه کی میخواد بعد تو اون موجای موهامو از رضا بهرام

متن آهنگ هوای دل از رضا بهرام