متن آهنگ رضا بهرام به نام کاش

Text Music Reza Bahram Called Kash

♩♪♬تو همانی که رگ خواب مرا میدانی ♩♪♬
♩♪♬تو همانی که به درد دل من درمانی♩♪♬
♩♪♬باورت کردم و گفتی تا ابد میمانی♩♪♬

متن آهنگ کاش از رضا بهرام

آهنگ رضا بهرام کاش

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ کاش از رضا بهرام 

♩♪♬کاش راه دوری بین ما بود♩♪♬
کاش سرنوشت ما جدا بود
♩♪♬از تو فکر من رها بود♩♪♬
گر ندیده بودم ای یار
♩♪♬عشق دیدی خانه ات خراب است ♩♪♬
عشق هرچه گفته ای سراب است
♩♪♬این چه حق انتخاب است ♩♪♬
که ندارم خبر از دلدار
♩♪♬تو همانی که رگ خواب مرا میدانی ♩♪♬
تو همانی که به درد دل من درمانی
♩♪♬باورت کردم و گفتی تا ابد میمانی♩♪♬
دیدی آخر که تو رفتی و من این جا ماندم 
♩♪♬دیدی آخر که ز پرواز دلت جا ماندم♩♪♬
تنها یار بی کسی یا دیدی تنها ماندم 

♩♪♬دل توبه کردی و شکستی ♩♪♬
دل با چه رویی عاشق هستی
♩♪♬تو امید هر که بستی رفت و آخرش شدی تنها♩♪♬
من یک غم ادامه دارم 
♩♪♬من بغض آخرین قرارم♩♪♬
که هنوز در انتظارم برسی به داد این شب ها
♩♪♬تو همانی که رگ خواب مرا میدانی ♩♪♬
تو همانی که به درد دل من درمانی
♩♪♬باورت کردم و گفتی تا ابد میمانی♩♪♬
دیدی آخر که تو رفتی و من این جا ماندم 
♩♪♬دیدی آخر که ز پرواز دلت جا ماندم♩♪♬
تنها یار بی کسی یا دیدی تنها ماندم

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید ♩♪♬متن آهنگ کاش از رضا بهرام♩♪♬ را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

ترانه: ***

خواننده: رضا بهرام

منبع: ملوتکست


مطالب مرتبط :