متن آهنگ پویا بیاتی به نام عاشق

Text Music Pouya Bayati Called Ashegh

♩♪♬بااین که دلت سنگه ♩♪♬
♩♪♬ولی بی تو مگه میشه♩♪♬
♩♪♬با اینکه دلم سنگه ♩♪♬
♩♪♬ولی حقشه ابری شه♩♪♬

متن آهنگ عاشق از پویا بیاتی

آهنگ پویا بیاتی عاشق

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ عاشق از پویا بیاتی

♩♪♬میبینی من دارم میمیرم♩♪♬
اما به روت هم نمیاری
♩♪♬من تو قلبم عشقو احساسه♩♪♬
تو توو قلبه سنگت چی داری
♩♪♬میبینم دنیامو بعد از تو♩♪♬
بعد از تو اصلا دنیایی نیست
♩♪♬چی شد که فهمیدی واسه من♩♪♬
توو قلبه بی رحمت جایی نیست
♩♪♬با اینکه دلت سنگه ♩♪♬
ولی بی تو مگه میشه
♩♪♬با اینکه دلم تنگه ♩♪♬
ولی حقشه ابری شه
♩♪♬برگشتنه تو مثله آبی روی آتیشه♩♪♬
برگشتنه تو رویامه
♩♪♬با اینکه میدونی میمیرم اما بازم میری♩♪♬
میری دمه رفتن نفسای منو میگیری
♩♪♬حتی ندارن اشکای من روی تو تاثیری♩♪♬
این بخت دله تنهامه

♩♪♬عاشق یعنی من که بی تو قلبه حساسم میمیره♩♪♬
یعنی من که دلم پیشه چشمایِ تو گیره
♩♪♬وقتی که عکساتو میبینم نفسم میره♩♪♬
عاشق یعنی من که با هر آهنگی یادت میفتم
♩♪♬یعنی من که درگیرم با این حاله آشفتم♩♪♬
گفته بودم یک روزی تو میری دیدی گفتم
♩♪♬با اینکه دلت سنگه ♩♪♬
ولی بی تو مگه میشه
♩♪♬با اینکه دلم تنگه ♩♪♬
ولی حقشه ابری شه
♩♪♬برگشتنه تو مثله آبی روی آتیشه♩♪♬
برگشتنه تو رویامه
♩♪♬با اینکه میدونی میمیرم اما بازم میری♩♪♬
میری دمه رفتن نفسای منو میگیری
♩♪♬حتی ندارن اشکای من روی تو تاثیری♩♪♬
این بخت دله تنهامه

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید ♩♪♬متن آهنگ عاشق از پویا بیاتی♩♪♬ را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

ترانه: پویا بیاتی

خواننده: پویا بیاتی

منبع: ملوتکست


مطالب مرتبط :