متن آهنگ امید افخم به نام یکی یدونه

Text Music Omid Afkham Called Yeki Yedoone

یکی یکی یکی یه دونم دلت نلرزه مهربونم که در میره واسه تو جونم عشقم
دوتا دوتا دوتاییامون قشنگه با تو زیر بارون دلم باهات آرومه آروم عشقم

ملودی : مهدی منافی , تنظیم : آرتین زمانی ، میکس و مسترینگ : حسین پورمعصومی

متن آهنگ یکی یدونه از امید افخم

آهنگ امید افخم یکی یدونه

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

⇔ لینک دانلود ⇔

متن آهنگ یکی یدونه از امید افخم

نمیدونی چقدر دلم میخواد همین الان بیام سراغت
زیبای من حواستو جمع کن تو خیلی مهربونی آخه
عشقم اگه دریارو دوس دارم تو موج موهای تو غرقم
چشمات مثل ستاره میتابن به کلبه ی تاریک قلبم
ⵈ━══════╗◊╔══════━ⵈ
یکی یکی یکی یه دونم دلت نلرزه مهربونم که در میره واسه تو جونم عشقم
دوتا دوتا دوتاییامون قشنگه با تو زیر بارون دلم باهات آرومه آروم عشقم
ⵈ━══════╗◊╔══════━ⵈ
اومدی تو دنیام دنیا رو از چشم تو دیدم
اگه مال من شی یه شهری و مهمونی میدم
اومدم تا جون بگیره تو دلت عشقم
ⵈ━══════╗◊╔══════━ⵈ
واسه دوست دارمای خوشگلت تشنم
به دلم افتاده که بارون میباره امشب
ⵈ━══════╗◊╔══════━ⵈ
یکی یکی یکی یه دونم دلت نلرزه مهربونم که در میره واسه تو جونم عشقم
دوتا دوتا دوتاییامون قشنگه با تو زیر بارون دلم باهات آرومه آروم عشقم
ⵈ━══════╗◊╔══════━ⵈ
یکی یکی یکی یه دونم دلت نلرزه مهربونم که در میره واسه تو جونم عشقم
دوتا دوتا دوتاییامون قشنگه با تو زیر بارون دلم باهات آرومه آروم عشقم

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید ➳ متن آهنگ یکی یدونه از امید افخم ➳ را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

ترانه: محمد مبارکی

خواننده: امید افخم

منبع: ملوتکست


مطالب مرتبط :