متن آهنگ ناصر زینعلی به نام زیبای مغرور

Text Music Naser Zeynali Called Zibaye Maghrour

ʚĭɞ زیبای مغرورم ستاره دورم ʚĭɞ
ʚĭɞ دلم میخواد بهت بگم دوست دارم بالاتر از جونم ʚĭɞ
ʚĭɞ جذاب مغرورم دلیل دلشورم ʚĭɞ
ʚĭɞ به خاطر تموم خوبیات ازت همیشه ممنونم ʚĭɞ

متن آهنگ زیبای مغرور از ناصر زینعلی

آهنگ ناصر زینعلی زیبای مغرور

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

⇔ لینک دانلود ⇔

دانلود آهنگ زیبای مغرور ناصر زینعلی با کیفیت اورجینال

متن آهنگ زیبای مغرور از ناصر زینعلی

اومدی که بعد تو هیچکی نیاد حتی یه بار به چشم
تا حالا عشق کسی نبودمو الان قراره بشم
✾✾✾✾✾ʚĭɞ✾✾✾✾✾
این همه تو چش نباش آخه میگن خوبارو چش میکنن
حال من قشنگه خنده های تو قشنگترش میکنن
✾✾✾✾✾ʚĭɞ✾✾✾✾✾
زیبای مغرورم ستاره دورم
دلم میخواد بهت بگم دوست دارم بالاتر از جونم
جذاب مغرورم دلیل دلشورم
به خاطر تموم خوبیات ازت همیشه ممنونم

⊰ متن کامل ترانه بزودی ... ⊰

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید✾متن آهنگ زیبای مغرور از ناصر زینعلی✾را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

ترانه: ***

خواننده: ناصر زینعلی

منبع: ملوتکست


مطالب مرتبط :

متن آهنگ بیا از ناصر زینعلی
متن آهنگ خودتو برسون از ناصر زینعلی
متن آهنگ تولد از ناصر زینعلی
متن آهنگ میشه بهم بتابی از ناصر زینعلی