متن آهنگ مجتبی شجاع به نام هستی رویایی من

Text Music Mojtaba Shoja Called Hasti Royaei Man

⊹ هستی رویایی من عشق اهورایی من ⊹
⊹ ساحل دریایی من تویی لیلای من ⊹
⊹ دستای تو دستای من حلقه زدن دور وطن ⊹
⊹ اسم تو فریاد میزنن تویی دنیا من ⊹

متن آهنگ هستی رویایی من عشقه اهورایی من

آهنگ مجتبی شجاع هستی رویایی من

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ هستی رویایی من عشقه اهورایی من

هستی رویایی من عشق اهورایی من
ساحل دریایی من تویی لیلای من
دستای تو دستای من حلقه زدن دور وطن
اسم تو فریاد میزنن تویی دنیا من
━━━━━━ ・❪ ☪ ❫ ・━━━━━━
ایران غزل باران نفس طوفان
تویی تو یگانه وطن
ایران جاودان ایران قهرمان
ایران خونه ی بهشتی من
━━━━━━ ・❪ ☪ ❫ ・━━━━━━
ای عشق یگانه مرز بی کرانه
آغوش تو داره عطر دلبرانه
ای عشق یگانه مرز بی کرانه
آغوش تو داره عطر دلبرانه
━━━━━━ ・❪ ☪ ❫ ・━━━━━━
ضربان قلبای ما با تو میزنه
هیجان از دل های ما دل نمیکنه
دستامون پر میگیره با فرشته ها
پرچم رو بالا بردی تا خود خدا
━━━━━━ ・❪ ☪ ❫ ・━━━━━━
ضربان قلبای ما با تو میزنه
هیجان از دل های ما دل نمیکنه
دستامون پر میگیره با فرشته ها
پرچم رو بالا بردی تا خود خدا
━━━━━━ ・❪ ☪ ❫ ・━━━━━━
ایران غزل باران نفس طوفان
تویی تو یگانه وطن
ایران جاودان ایران قهرمان
ایران خونه ی بهشتی من
━━━━━━ ・❪ ☪ ❫ ・━━━━━━
ای عشق یگانه مرز بی کرانه
آغوش تو داره عطر دلبرانه
ای عشق یگانه مرز بی کرانه
آغوش تو داره عطر دلبرانه

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید ✿متن آهنگ عشق اهورایی از مجتبی شجاع✿ را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

ترانه: حمیدرضا حسینی

خواننده: مجتبی شجاع

منبع: ملوتکست


مطالب مرتبط :