متن آهنگ محسن نصری به نام غرور یعنی

Text Music Mohsen Nasri Called Ghorour Yani

✿●✿خیلی بده تنگه دلت ولی نمیتونی بگی✿●✿
✿●✿کادو بگیری بی دلیل بهش نمیتونی بدی✿●✿
✿●✿خیلی بده یادت بره صدا بزنی اسمشو✿●✿
✿●✿یادت میاد که دیگه نیس یهو بگیری دستشو✿●✿

متن آهنگ غرور یعنی از محسن نصری

آهنگ محسن نصری غرور یعنی

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ غرور یعنی از محسن نصری

✿●✿غرور یعنی
دو نفر از هم جدانو
✿●✿دلشون تنگه واسه هم
یه چی نمیذاره بخوانو
✿●✿غرور یعنی
پاییز و برگ و بارون
✿●✿تک‌ و تنها تو خیابون
اشکات بریزن آروم
✿●✿خیلی بده تنگه دلت ولی نمیتونی بگی
کادو بگیری بی دلیل بهش نمیتونی بدی
✿●✿خیلی بده یادت بره صدا بزنی اسمشو
یادت میاد که دیگه نیس یهو بگیری دستشو

وقتی که گم کردم تورو✿●✿
قلبم بهم میگفت برو
اما غرور لعنتی مرغش یه پا داشت✿●✿
وقتی من از من پیر ترم
وقتی نمیشه بگذرم✿●✿
این حال لعنتی من گریه ها داشت
باید فراموشت کنم اما نمیشه✿●✿
عاشق که تنها بوده میمونه همیشه
همیشه✿●✿
خیلی بده تنگه دلت ولی نمیتونی بگی
کادو بگیری بی دلیل بهش نمیتونی بدی✿●✿
خیلی بده یادت بره صدا بزنی اسمشو
یادت میاد که دیگه نیس یهو بگیری دست شو✿●✿

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید ♫♭♬ متن آهنگ غرور یعنی از محسن نصری ♫♭♬ را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

ترانه: شاهین متولی

خواننده: محسن نصری

منبع: ملوتکست