متن آهنگ محسن چاوشی به نام خیانت

Text Music Mohsen Chavoshi Called Khianat

دلواپس و بی تابم / باز امشبم بی خوابم
ازت خبر ندارم و / تا خود صبح بیدارم

متن آهنگ گوشیو بردار تا صدات محسن چاوشی

آهنگ محسن چاوشی خیانت

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ گوشیو بردار تا صدات محسن چاوشی

دلواپس و بی تابم
باز امشبم بی خوابم
ازت خبر ندارم و
تا خود صبح بیدارم
حس خوبی ندارم
چشام همش به ساعته
می پرسم این چه حسیه
یکی میگه خیانته
گوشی و بردار تا صدات
یه ذره آرومم کنه
این نفسای آخره
دلم داره جون میکنه
همش دارم فکر می کنم
دست یکی تو دستته
دارم میمیرم ای خدا
فکر می کنم حقیقته

متن آهنگ گوشیو بردار تا صدات محسن چاوشی

دلواپس و بی تابم
باز امشبم بی خوابم
ازت خبر ندارم و
تا خود صبح بیدارم
حس خوبی ندارم
چشام همش به ساعته
می پرسم این چه حسیه
یکی میگه خیانته
گوشی و بردار تا صدات
یه ذره آرومم کنه
این نفسای آخره
دلم داره جون میکنه
همش دارم فکر می کنم
دست یکی تو دستته
دارم میمیرم ای خدا
فکر می کنم حقیقته

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید متن آهنگ خیانت از محسن چاوشی را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

ترانه: حسین صفا
خواننده: محسن چاوشی
منبع: 
ملوتکست


مطالب مرتبط :

متن آهنگ ژن خوک از محسن چاوشی
متن آهنگ ملکا از محسن چاوشی
متن آهنگ بوف کور محسن چاوشی
متن آهنگ قطار از محسن چاوشی
متن آهنگ های آلبوم قمار باز از محسن چاوشی
متن آهنگ تو در مسافت بارانی از محسن چاوشی
متن آهنگ ما بزرگ و نادانیم از محسن چاوشی
متن آهنگ ژن خوک از محسن چاوشی
متن آهنگ ناوک تیتراژ برنامه بهار جان از محسن چاوشی
متن آهنگ تیتراژ سریال دلدار از محسن چاوشی
متن آهنگ بمیرید بمیرید محسن چاوشی