متن آهنگ محمدرضا زارعی به نام دلبر افسانه

Text Music Mohammadreza Zarei Called Delbare Afsaneh

✿●✿دیووانه دیووانه را میفهمد✿●✿
✿●✿در چشم من زیبا تو زیبای بی همتا تو✿●✿
✿●✿یک خلوت ساده فقط تنها منو تنها تو✿●✿
✿●✿پروانه این پیله را میفهمد✿●✿

متن آهنگ دلبر افسانه از محمدرضا زارعی

آهنگ محمدرضا زارعی دلبر افسانه

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ دلبر افسانه از محمدرضا زارعی

✿●✿شب شد منو تنهایی بیرون زدیم دوتایی هم صحبت باران شدم باز
شاید رخ زیبایت بازم به رویم آید الهامی همچون بال پرواز
✿●✿هربار که از این کوچه عطر تو باز میپیچه دیووانه ام میکنه تنها
تا کی منو تنهایی منو غم جدایی عادت شده تهایی انگار
✿●✿ای دلبر افسانه ای منطق دیووانه
برخورده تنهایی ما ویرانه در ویرانه
✿●✿دیووانه دیووانه را میفهمد
در چشم من زیبا تو زیبای بی همتا تو
✿●✿یک خلوت ساده فقط تنها منو تنها تو
پروانه این پیله را میفهمد

انقدر ازت دور شدم جاهل و مغرور شدم✿●✿
دیگر دلم جز تو کسی را بنده ای نیست
عشق تو ویرانم کرد عاقل و دیووانه ام کرد✿●✿
جز تو کسی درکی از این ویرانه ام نیست
ای دلبر افسانه ای منطق دیووانه✿●✿
برخورده تنهایی ما ویرانه در ویرانه
دیووانه دیووانه را میفهمد✿●✿
در چشم من زیبا تو زیبای بی همتا تو
یک خلوت ساده فقط تنها منو تنها تو✿●✿
پروانه این پیله را میفهمد

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید ♫♭♬ متن آهنگ دلبر افسانه از محمدرضا زارعی ♫♭♬ را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

ترانه: صدیقه معین الدینی

خواننده: محمدرضا زارعی

منبع: ملوتکست