متن آهنگ محمد معتمدی به نام تمام خاطرات من

Text Music Mohammad Motamedi Called Tamame Khaterate Man

✽✽تو ابتدای زیستن تو ابتدای بودنی✽✽
✽✽تو از همیشه بوده ای و تا همیشه با منی✽✽
✽✽دلی شکسته هرکجا غم تو در میانه است✽✽
✽✽غم تو آبروی قصه های عاشقانه است✽✽

متن آهنگ تمام خاطرات من از محمد معتمدی

آهنگ محمد معتمدی تمام خاطرات من

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ تمام خاطرات من از محمد معتمدی

✽✽خدا به سرخی غروب نوشته است نام تو
قیام کرده آسمان فقط به احترام تو
✽✽من از همیشه و هنوز دلم شکسته با غمت
تو راز بارانی و من نمیشود نگریمت
✽✽تو ابتدای زیستن تو ابتدای بودنی
تو از همیشه بوده ای و تا همیشه با منی
✽✽دلی شکسته هر کجا غم تو در میانه است
غم تو آبروی قصه های عاشقانه است

تویی که با تو بودن است ادامه ی حیات من✽✽
نمیروی ز خاطرم تمام خاطرات من
تویی که چشمه های اشک روان شده به راه تو✽✽
منم که تشنه میدوم به سوی خیمه گاه تو
به سوی خیمه گاه تو✽✽
تو ابتدای زیستن تو ابتدای بودنی
تو از همیشه بوده ای و تا همیشه با منی✽✽
دلی شکسته هرکجا غم تو در میانه است
غم تو آبروی قصه های عاشقانه است✽✽

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید ♫♭♬متن آهنگ تمام خاطرات من از محمد معتمدی♫♭♬ را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

ترانه: میلاد عرفان پور

خواننده: محمد معتمدی

منبع: ملوتکست


مطالب مرتبط :