متن آهنگ معین زد به نام پرسه

Text Music Moein Zandi Called Parse 

●♪♫قدم زدم تو را شبانه تا به انتهای تو ●♪♫
●♪♫تمام آنچه دارمی یا مالک تمام تو●♪♫
●♪♫منم اگرچه رفتی و کنار هر که جز منی●♪♫
●♪♫هنوز هم قشنگ ترین نگفته های گفتنی●♪♫

متن آهنگ پرسه از معین زد

آهنگ معین زد پرسه

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ پرسه از معین زد

●♪♫من عاشقانه شاعرم به موی پر کلاغیت 
و پرسه میزنم تو را همیشه در حوالیت
●♪♫همیشه میپرستمت که هر که جز تو پوچ بود 
زمزمه کن به گوش من که رفتنت دروغ بود
●♪♫گذشت و من هنوز هم چگونه میشود 
بگو که دست و پا میزنم تو را که نه خودم چه شد
●♪♫تمام شادابیم و پاکی درون من 
و خنده ای که توی آن تمام من هنوز بود
●♪♫قدم زدم تو را شبانه تا به انتهای تو 
تمام آنچه دارمی یا مالک تمام تو
●♪♫منم اگرچه رفتی و کنار هر که جز منی
 هنوز هم قشنگ ترین نگفته های گفتنی
●♪♫قدم زدم تو را شبانه تا به انتهای تو 
تمام آنچه دارمی یا مالک تمام تو
●♪♫منم اگرچه رفتی و کنار هر که جز منی 
هنوز هم قشنگ ترین نگفته های گفتنی

اگر که سینه سوخته ز درد بس رسیده ام ●♪♫
اگر ندیده اند همه و من زیاد دیده ام
اگر که انزوای من پر از حضور تو ●♪♫
شده تو باعثی که پر شدم خبر نداری
بغض به سر نمیشود بی تو ولی دروغ بود ●♪♫
رفت و خلاف گفته اش خیلی سرش شلوغ بود
و من چنان به خود گمم که جز تو فکر نمیکنم ●♪♫
تو گم کرده خود چنان که دیگه فکر نمیکنم
قدم زدم تو را شبانه تا به انتهای تو ●♪♫
تمام آنچه دارمی یا مالک تمام تو
منم اگرچه رفتی و کنار هر که جز منی ●♪♫
هنوز هم قشنگ ترین نگفته های گفتنی
قدم زدم تو را شبانه تا به انتهای تو ●♪♫
تمام آنچه دارمی یا مالک تمام تو
منم اگرچه رفتی و کنار هر که جز منی●♪♫
هنوز هم قشنگ ترین نگفته های گفتنی

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید ⚘✤متن آهنگ پرسه از معین زد⚘✤ را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

ترانه: معین زد

خواننده: معین زد
منبع: 
ملوتکست


مطالب مرتبط :