متن آهنگ معین رمضان به نام آی نفس

Text Music Moein Ramezan Called Ay Nafas

🎧مثل ما دو تا مگه چند تا هست🎧
🎧آی نفس آی نفس🎧
🎧به ساز خودم برقص🎧
🎧تا با منی دیگه از هیچی نترس🎧

متن آهنگ آی نفس از معین رمضان

آهنگ معین رمضان آی نفس

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ آی نفس از معین رمضان

🎧آخ نگم برات
ازون نگاه گیرا و کشندت
🎧دلم میریزه حتی با یه خندت
دلم قدم زدن میخواد
🎧زیر بارون با تو یه جای خلوت
آخ نگم برات
🎧مثل دریا به ساحلت اسیرم
مثل بچه ها بهونت و میگیرم
🎧هرجا بگی دوسم داری
همونجا جشن عشقت و میگیرم
🎧آی نفس آی نفس
عشقمون معجزس
🎧مثل ما دو تا مگه چند تا هست
آی نفس آی نفس
🎧به ساز خودم برقص
تا با منی دیگه از هیچی نترس
🎧یه ترکیب قشنگی داره
اون صورت ماهت و غرورت
🎧اره چراغ خونمی کل
دنیامو روشن کرده نورت
🎧مثل یه عروسک نازی
فقط ناز کن من نازتو میخرم
🎧اگه صد بارم به دنیا بیام
بازم میام دنبال تو
🎧خودم عشقم دلتو میبرم
آی نفس آی نفس
🎧عشقمون معجزس
مثل ما دو تا مگه چند تا هست
🎧آی نفس آی نفس
به ساز خودم برقص
🎧تا با منی دیگه از هیچی نترس

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید 🎧متن آهنگ آی نفس از معین رمضان🎧 را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

ترانه: معین رمضان

خواننده: معین رمضان

منبع: ملوتکست


مطالب مرتبط :