متن آهنگ میثاق راد به نام من چی

Text Music Misagh Raad Called Man Chi

💐تو یکی داری بهش تکیه کنی من چی 💐
💐سر رو شونش بذاری گریه کنی من چی💐
💐تو یکی داری هواتو داره هر لحظه 💐
💐وقتی میخندی بهت بد بشه وابسته💐

متن آهنگ من چی از میثاق راد

آهنگ میثاق راد من چی

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ من چی از میثاق راد

💐تو که رفتی همه چیم ریخت به هم داغون شد
 آسمون ابر زد و یه دفعه بارون شد
💐تو که رفتی دلم از همه دنیا دل کند
 هر چی دور و برش بود همه رو ول کرد
💐تو یکی داری بهش تکیه کنی من چی 
سر رو شونش بذاری گریه کنی من چی
💐تو یکی داری هواتو داره هر لحظه
 وقتی میخندی بهت بد بشه وابسته
💐تو یکی داری بهش تکیه کنی من چی
 سر رو شونش بذاری گریه کنی من چی
💐تو یکی داری هواتو داره هر لحظه 
وقتی میخندی بهت بد بشه وابسته

کاش میشد مثل قدیما تو همون کوچه همون جا 💐
روی اون نیمکت چوبی بلرزیم توی سرما
بگیری دستمو باز نگام کنی با احساس 💐
تو که رفتی دیگه نیستی من دلم همونجاس
تو یکی داری بهش تکیه کنی من چی 💐
سر رو شونش بذاری گریه کنی من چی
تو یکی داری هواتو داره هر لحظه 💐
وقتی میخندی بهت بد بشه وابسته
تو یکی داری بهش تکیه کنی من چی 💐
سر رو شونش بذاری گریه کنی من چی
تو یکی داری هواتو داره هر لحظه 💐
وقتی میخندی بهت بد بشه وابسته

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید 💐متن آهنگ من چی از میثاق راد💐 را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

ترانه: میثاق راد
خواننده: میثاق راد
منبع: 
ملوتکست
 


مطالب مرتبط :