متن آهنگ میثم ابراهیمی به نام یکی باشه

Text Music Meysam Ebrahimi Called Yeki Bashe

∎ لجبازی یکمی یه دنده داره لبات میخنده آره اینجاش قشنگه ∎
∎ هرکی تورو دیدتت از دور میگه چشمای بد دور ∎
∎ تویی خوشگل خودم که ∎

موزیک : مجید رضوی , تنظیم و میکس و مسترینگ : مسعود جهانی

متن آهنگ یکی باشه از میثم ابراهیمی

آهنگ میثم ابراهیمی یکی باشه

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ یکی باشه از میثم ابراهیمی

دلم میخواست یکی از اون عشقا که لجبازه
تر و تازه از اون اول واسه خودم باشه
دلم میخواست از اونا که دلش صافه چشاش پاکه
|・・・[ ∞ ]・・・|
همونی تو آخر شدم عاشق
صورت مهربونت اون خنده های خوشگل و دلبرونه
آخ که چقده خوبه حرف میزنی باهام با لحن بچگونه
|・・・[ ∞ ]・・・|
لجبازی یکمی یه دنده داره لبات میخنده آره اینجاش قشنگه
هرکی تورو دیدتت از دور میگه چشمای بد دور
تویی خوشگل خودم که
|・・・[ ∞ ]・・・|
لجبازی یکمی یه دنده داره لبات میخنده آره اینجاش قشنگه
هرکی تورو دیدتت از دور میگه چشمای بد دور
تویی خوشگل خودم که
|・・・[ ∞ ]・・・|
عشقم شدی مثل تو نی ول نکنی دستمو جدی بگیر حرفمو
من دلم میخواد تورو این بار جلو همه میگم
مثل تو جایی نیست تو یه مرواریدی
|・・・[ ∞ ]・・・|
صورت مهربونت اون خنده های خوشگل و دلبرونه
آخ که چقده خوبه حرف میزنی باهام با لحن بچگونه
|・・・[ ∞ ]・・・|
لجبازی یکمی یه دنده داره لبات میخنده آره اینجاش قشنگه
هرکی تورو دیدتت از دور میگه چشمای بد دور
تویی خوشگل خودم که
|・・・[ ∞ ]・・・|
لجبازی یکمی یه دنده داره لبات میخنده آره اینجاش قشنگه
هرکی تورو دیدتت از دور میگه چشمای بد دور
تویی خوشگل خودم که

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید∞متن آهنگ یکی باشه از میثم ابراهیمی∞را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

ترانه: مجید رضوی

خواننده: میثم ابراهیمی

منبع: ملوتکست


مطالب مرتبط :