متن آهنگ مهدی شهنازی به نام مالی منی

Text Music Mehdi Shahnazi Called Male Mani

آرامشی توو نگاته که همه چی آروم میشه
برای با تو بودن همیشه دلم تنگ میشه

متن آهنگ مال منی مهدی شهنازی

آهنگ مهدی شهنازی مال منی

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ مال منی مهدی شهنازی

آرامشی توو نگاته که همه چی آروم میشه
برای با تو بودن همیشه دلم تنگ میشه
کسی که دلبر داره باید از همه چی دل ورداره
هنوزم این دیوونه عاشقونه تورو دوست داره
تو واسه من یه عشق بی نظیری
عشقم تو مال منی تنها فقط تو با منی
با من همینجا بمونی ای کاش
چشمات خورشید منه دستات توو دستای منه
ای کاش دلت بهونه نگیره ای وای
تو میتونی با خنده هات دلشوره هامو کم کنی
راحت بگم تو میتونی بدجوری دیوونم کنی
چه تو بخوای چه نخوای شدی دلتنگی های من
عزیزم میخوام بگم که عاشقت منم
تو واسه من یه عشق بی نظیری
عشقم تو مال منی تنها فقط تو با منی
با من همینجا بمونی ای کاش

متن آهنگ مال منی مهدی شهنازی

چشمات خورشید منه دستات توو دستای منه
ای کاش دلت بهونه نگیره ای وای
آرامشی توو نگاته که همه چی آروم میشه
برای با تو بودن همیشه دلم تنگ میشه
کسی که دلبر داره باید از همه چی دل ورداره
هنوزم این دیوونه عاشقونه تورو دوست داره
تو واسه من یه عشق بی نظیری
عشقم تو مال منی تنها فقط تو با منی
با من همینجا بمونی ای کاش
چشمات خورشید منه دستات توو دستای منه
ای کاش دلت بهونه نگیره ای وای

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید متن آهنگ مال منی از مهدی شهنازی را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

ترانه: امیرعلی بردبار

خواننده: مهدی شهنازی

منبع: ملوتکست