متن آهنگ مهدی جهانی به نام دل بیچاره

Text Music Mehdi Jahani Called Dele Bichare

ببین من عاشقیم دیوونه واره من حال و روزم تعریفی نداره
به جز دوری ازت نداره چاره آخ دل بیچاره

موزیک و تنظیم و میکس و مسترینگ : مهدی جهانی

متن آهنگ ببین من عاشقیم دیوونه واره مهدی جهانی

منو تنهام نذار با این احوال زار نگاه کن به دلت منو یادت بیار
غرورمو نگیر با این دلشوره ها منو زمین نزن دلم میسوزه ها
• ※ • ━────「※」────━ • ※ •
هوایی توام میگیره نفسام چقدر بده به تو نمیرسه صدام
تو که میدونی من چقدر وابستتم بیا از دور منو نگاهم کن یکم
• ※ • ━────「※」────━ • ※ •
ببین من عاشقیم دیوونه واره من حال و روزم تعریفی نداره
به جز دوری ازت نداره چاره آخ دل بیچاره
• ※ • ━────「※」────━ • ※ •
منو ترکم نکن که سخته ترک تو یه بار من شمع میشم تو جام پروانه شو
من ساده دلو یه بار ساده نگیر منی که بی گناه تو زندونم اسیر
• ※ • ━────「※」────━ • ※ •
تو که میدونی من طرفدار توام پر و پا قرص ترین طرفدارت شدم
دلم رو خون نکن من احساساتیم تو گل باش و ببین چطور خاکت میشم
• ※ • ━────「※」────━ • ※ •
ببین من عاشقیم دیوونه واره من حال و روزم تعریفی نداره
به جز دوری ازت نداره چاره آخ دل بیچاره

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید این متن آهنگ را رسانه ملوتکست مشاهده و همخوانی کنید .

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.


مطالب مرتبط :

متن آهنگ نشد از مهدی جهانی

متن آهنگ کجایی از مهدی جهانی

متن آهنگ میزنه پر از مهدی جهانی