متن آهنگ مهدی جهانی به نام بیا

Text Music Mehdi Jahani Called Bia

✿❀بیا آسمونم بیا آروم جونم بیا ✿❀
✿❀من پشیمونم بیا ای مهربونم بیا ...✿❀
✿❀بیا آسمونم بیا آروم جونم بیا ✿❀
✿❀من پشیمونم بیا ای مهربونم بیا ...✿❀

متن آهنگ بیا از مهدی جهانی

آهنگ مهدی جهانی بیا

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ بیا از مهدی جهانی

✿❀تنگ شده واسه تو دلم بدجوری نگرانت شدم
بد کردم به تو من میدونم یه آدم بد و بیخودم✿❀
✿❀نمیخوام هیچ کسو غیر تو اشتباه بود زدم قیدتو
دیوونگی بود گفتم نمون برو دیوونه شدم من از فکر تو✿❀
✿❀بعد تو من خیلی بد آوردم از دوست و دشمنم ضربه خودم
جایی نیست که نرفتیم ما با هم تورو با خودم همه جا بردم من✿❀
✿❀بیا آسمونم بیا آروم جونم بیا من پشیمونم بیا ای مهربونم بیا ...
بیا آسمونم بیا آروم جونم بیا من پشیمونم بیا ای مهربونم بیا ...✿❀

✿❀هرکی رو میبینم فرق داره با تو نتونست پر کنه هیچکسی جاتو
بیا که پاک کنم من گریه هاتو نمیخوام این دنیا و آدماشو✿❀
✿❀نمیخوام این دنیا و آدماشو ...
با هیشکی نشد بمونه راحت این آدم سرد و بی لیاقت✿❀
✿❀تو بودی ساده تو بی سیاست زنگ نزدی که من نشم ناراحت
با هیشکی نشد بمونه راحت ...✿❀
✿❀بیا آسمونم بیا آروم جونم بیا من پشیمونم بیا ای مهربونم بیا ...
بیا آسمونم بیا آروم جونم بیا من پشیمونم بیا ای مهربونم بیا ...✿❀

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید ✿❀متن آهنگ بیا از مهدی جهانی✿❀ را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

ترانه: مهدی جهانی
خواننده: مهدی جهانی