متن آهنگ کاوه آفاق به نام تسخیر

Text Music Kaveh Afaagh Called Taskhir

✿●✿من مانده ام با یک سوال با اینکه نیستی تو برام ✿●✿
✿●✿اما چرا من هم چنان دیوانه واز میخواهمت✿●✿
✿●✿تو هر اشاره ات مرا به هر کجایی میبرد✿●✿
✿●✿ با لمس چند ثانیه ات قلبم یه سال تند میزند✿●✿

متن آهنگ تسخیر از کاوه آفاق

آهنگ کاوه آفاق تسخیر

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ تسخیر از کاوه آفاق

✿●✿من مانده ام با یک سوال با اینکه نیستی تو برام 
اما چرا من هم چنان دیوانه واز میخواهمت
✿●✿تو هر اشاره ات مرا به هر کجایی میبرد
 با لمس چند ثانیه ات قلبم یه سال تند میزند
✿●✿ای ساحر ای غارتگر قلب چشمان من 
به سوی توست به من نگاه کن لعنتی
✿●✿من تا کی در انحصارت من تا به کی
 در انتظار منم هنوز تسخیر تو

چه بوده در صدای تو چه بوده راز آن نگاه ✿●✿
که کل سلول هام شدن زندانی آن خنده ها
ای ساحر ای غارتگر قلب چشمان من ✿●✿
به سوی توست به من نگاه کن لعنتی
من تا کی در انحصارت✿●✿
 من تا به کی در انتظار
 منم هنوز تسخیر تو✿●✿

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید ♫♭♬متن آهنگ تسخیر از کاوه آفاق♫♭♬ را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

ترانه: ***

خواننده: کاوه آفاق

منبع: ملوتکست


مطالب مرتبط :