متن آهنگ حسین منتظری به نام اکلیلی

Text Music Hosein Montazeri Called Aklili

بسپار به قلبم خودتو خودتو
من روانی میشم شلوغ بشه دور تو
یه ادم حسابی قد تو ندیدم
من هنو دارمش اولین شاخه گلتو

ترانه و ملودی : نصیرخان و حسین منتظری ، تنظیم و میکس و مسترینگ : علی تاج

 

متن آهنگ اکلیلی از حسین منتظری

من آیندمو باتو دیدم دقیقا
ببین کجا اینو گفتم بهت که نگی نه
جدیدا یه حالی میشم وقتی بهم میگی عزیزم
هر چی که تویی دقیق همونه سلیقم
───── ◉ ─────
قشنگه حتی قهر کردنت
نمی شه برداشت دست از سرت
قلبمو اکلیلی می کنی وقتی که می خندی بیخودی
دل ما هی میره براتو بد می شه اینطوری
───── ◉ ─────
تو بسپار به قلبم خودتو خودتو
من روانی میشم شلوغ بشه دور تو
یه ادم حسابی قد تو ندیدم
من هنو دارمش اولین شاخه گلتو
───── ◉ ─────
بسپار به قلبم خودتو خودتو
من روانی میشم شلوغ بشه دور تو
یه ادم حسابی قد تو ندیدم
من هنو دارمش اولین شاخه گلتو
───── ◉ ─────
مثه تو که کسی نمیفهمه منو
کجا پیدا میکنیم آخه شبیه همو
باتو چیدم تا ته این قصه رو
عشق تو منمو تویی عشقمو
چه قشنگ ساختی برام بهشتمو
───── ◉ ─────
تو بسپار به قلبم خودتو خودتو
من روانی میشم شلوغ بشه دور تو
یه ادم حسابی قد تو ندیدم
من هنو دارمش اولین شاخه گلتو
───── ◉ ─────
بسپار به قلبم خودتو خودتو
من روانی میشم شلوغ بشه دور تو
یه ادم حسابی قد تو ندیدم
من هنو دارمش اولین شاخه گلتو

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید این متن آهنگ را رسانه ملوتکست مشاهده و همخوانی کنید .

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.


مطالب مرتبط :

متن آهنگ صاحب اختیار از حسین منتظری

متن آهنگ یادگاری از حسین منتظری

متن آهنگ بد عاشقم کرده چشات حسین منتظری

متن آهنگ مادر از حسین منتظری

متن آهنگ نقشه از حسین منتظری