متن آهنگ هوروش بند به نام ماه پیشونی

Text Music Hoorosh Band Called Mah Pishooni

کاور آهنگ ماه پیشونی از هوروش بند

آهنگ هوروش بند ماه پیشونی

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

 

متن آهنگ ماه پیشونی از هوروش بند

با انگشت همه نشون میدن منو ماه پیشونی قلبمو خوب زدی بردی

 

پاک این دل شده مستو خراب تو ببین این دله نابو تو گول زدی بردی

 

وقتشه دیوونه بشم به سیم آخر بزنم وقتشه که شمارتو بگیرمو زنگ بزنم

 

نمیتونه سد کنه راهو کسی جلودارم نیست مثه تو یکی یدونه آخه تو این عالم نیست حالیم نیست

 

یالا پاشو بیا پشه من والا اون ناز و کرشمه رو ببینم

 

ما را جادو میکنی والا چشمونه سیاهت کشته ما را

 

یالا پاشو بیا پشه من والا اون ناز و کرشمه رو ببینم

 

ما را جادو میکنی والا چشمونه سیاهت کشته ما را

 

متن آهنگ هوروش بند ماه پیشونی

 

آسمونو سنگ میزنم امشبو بارون بزنه هر کیو تو کوچه ببینم میگم اون جونه منه

 

نرگسو خبر میکنم عطرشو امشب بیاره ازش میخوام رو تن خونه عطرتو جا بذاره

 

یالا پاشو بیا پشه من والا اون ناز و کرشمه رو ببینم

 

ما را جادو میکنی والا چشمونه سیاهت کشته ما را

 

یالا پاشو بیا پشه من والا اون ناز و کرشمه رو ببینم

 

ما را جادو میکنی والا چشمونه سیاهت کشته ما را


ترانه: مهدی دارابی
خواننده: هوروش بند
منبع: ملوتکست