متن آهنگ حجت اشرف زاده به نام برای شانه هایت

Text Music Hojat Ashrafzadeh Called Baraye Shanehayat

برای گریه هایت شانه آوردم نفهمیدی
برایت یک دل دیوانه آوردم نفهمیدی

ترانه: احمد امیرخلیلی، موزیک: علیرضا افکاری، تنظیم: بامداد امینی

 

پخش آنلاین این آهنگ

متن آهنگ عاشقم باش از حجت اشرف زاده

برای گریه هایت شانه آوردم نفهمیدی
برایت یک دل دیوانه آوردم نفهمیدی
◄ ◊ ► ◄ ◊ ►
تو در من حسرت آن بغض های آخرم بودی
تو در من نیمه ی پنهانی عاشق ترم بودی
◄ ◊ ► ◄ ◊ ►
من آن ابرم بمان باران بباران عاشقت باشم
که من بی چتر با تو یک خیابان عاشقت باشم
◄ ◊ ► ◄ ◊ ►
در این تنهایی بی مرز دنیا عاشقت باشم
تو دوری و من از این دورترها عاشقت باشم
◄ ◊ ► ◄ ◊ ►
تو در من از خودت زیباتری اما نمیدانی
تو چیزی از غم قلب من تنها نمیدانی
◄ ◊ ► ◄ ◊ ►
ولی من زندگی را بی تو بودم مرگ هم بی تو
نشد هم از خیالت بگذرم هم از دلم بی تو
◄ ◊ ► ◄ ◊ ►
من آن ابرم بمان باران بباران عاشقت باشم
که من بی چتر با تو یک خیابان عاشقت باشم
◄ ◊ ► ◄ ◊ ►
در این تنهایی بی مرز دنیا عاشقت باشم
تو دوری و من از این دورترها عاشقت باشم

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید این متن آهنگ را رسانه ملوتکست مشاهده و همخوانی کنید .

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید .

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید .

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید .


مطالب مرتبط :