متن آهنگ هاشور موزیک به نام کافر

Text Music Hashoor Music Called Kafar

♩♪♬دل منو میشکنه ولی همه کاراش داره ♩♪♬
♩♪♬دلیل با یه دس پس با یه پا پیش میکشه قلبمو♩♪♬
♩♪♬یه علاقه ای بم داره ولی خندوندنش لم داره ♩♪♬
♩♪♬با یه لبخند به آتیش میکشه قلبمو♩♪♬

متن آهنگ کافر از هاشور موزیک

آهنگ هاشور موزیک کافر

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ کافر از هاشور موزیک

♩♪♬ببین کی اینجاس اونی که زده دل مارو برده ♩♪♬
الحق والانصاف نگاهش میده کشته مرده
♩♪♬ای وای دل من در اومد کار دل من ♩♪♬
دور چشمهای کافرش عجب طوافی کردم
♩♪♬واسه ی به دست آوردنش فلسفه بافی کردم ♩♪♬
ای وای دل من درومد کار دل من
♩♪♬دل منو میشکنه ولی همه کاراش داره دلیل ♩♪♬
با یه دس پس با یه پا پیش میکشه قلبمو
♩♪♬یه علاقه ای بم داره ولی خندوندنش لم داره ♩♪♬
با یه لبخند به آتیش میکشه قلبمو
♩♪♬توو بحر چشمات غرق شدم من ♩♪♬
آی نگم برات بحر چشات خیلی عمیقه
♩♪♬میسوزونی مارو باز غریبه میشی ♩♪♬
آی آهن دل غریب پرست بد سلیقه
♩♪♬دل ردی بد نیست کسی بد اینقدرنیست ♩♪♬
ولی حتمی حدی داره نازکردن دل ردی بد نیست 
♩♪♬کسی بد اینقدرنیست♩♪♬
ولی حتمی حدی داره نازکردن حدی داره 
♩♪♬ناز کردن دل منو میشکنه ولی♩♪♬
دل منو میشکنه ولی همه کاراش داره 
♩♪♬دلیل با یه دس پس با یه پا پیش میکشه قلبمو♩♪♬
یه علاقه ای بم داره ولی خندوندنش لم داره 
♩♪♬با یه لبخند به آتیش میکشه قلبمو♩♪♬

♩♪♬توو بحر چشمات غرق شدم من ♩♪♬
آی نگم برات بحر چشات خیلی عمیقه
♩♪♬میسوزونی مارو باز غریبه میشی ♩♪♬
آی آهن دل غریب پرست بد سلیقه
♩♪♬دل ردی بد نیست کسی بد اینقدرنیست ♩♪♬
ولی حتمی حدی داره نازکردن دل ردی بد نیست 
♩♪♬کسی بد اینقدرنیست♩♪♬
ولی حتمی حدی داره نازکردن 
♩♪♬حدی داره ناز کردن دل منو میشکنه ولی♩♪♬
دل منو میشکنه ولی همه کاراش داره دلیل 
♩♪♬با یه دس پس با یه پا پیش میکشه قلبمو♩♪♬
یه علاقه ای بم داره ولی خندوندنش لم داره 
♩♪♬با یه لبخند به آتیش میکشه قلبمو♩♪♬

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید ♩♪♬متن آهنگ کافر از هاشورموزیک♩♪♬ را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

ترانه: ***

خواننده: هاشور موزیک

منبع: ملوتکست