متن آهنگ حمید هیراد به نام رسوایی

Text Music Hamid Hirad Called Rosvayi

متن آهنگ رسوایی از حمید هیراد

آهنگ حمید هیراد رسوایی

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

 

متن آهنگ رسوایی از حمید هیراد

عاشق تر از آهنگ که دمی خام شوم من 


با بوی سر زلف تو آرام شوم من


عاشق تر از آنم که تورا یار بدانم 


من عاشقم و جز تو خریدار ندارم


راه مرا اشاره شو ای همه آرزوی من 


ناز ترین خلق جهان نشسته رو به روی من


جان مرا بهانه شو مستی عاشقانه شو


 جان و نگار من در دل من ترانه شو

 

متن آهنگ رسوایی از حمید هیراد

 

ای دل ای دل ای دل ای دل


 ای دل ای دل ای دل ای دل


ای جان ای دل ای دل ای دل


 ای دل ای دل ای دل ای دل


معشوق شیدا منم عاشق لیلا 


منم سر سپرده و اسیر اون نگاه زیبا


معشوق شیدا منم عاشق لیلا 


منم سر سپرده و اسیر اون نگاه زیبا


راه مرا اشاره شو ای همه آرزوی من


 ناز ترین خلق جهان نشسته رو به روی من


جان مرا بهانه شو مستی عاشقانه شو


 جان و نگار من در دل من ترانه شو


راه مرا اشاره شو ای همه آرزوی من 


ناز ترین خلق جهان نشسته رو به روی من


جان مرا بهانه شو مستی عاشقانه شو 


جان و نگار من در دل من ترانه شو

 

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید متن آهنگ حمید هیراد به نام رسوایی را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید

 

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

 

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

 

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

 

ترانه: حمید هیراد
خواننده: حمید هیراد
منبع: ملوتکست


مطالب مرتبط :