متن آهنگ حمید هیراد به نام پروانه

Text Music Hamid Hiraad Called Parvane

✤ مثل یه پروانه دور شمع پای عشق تو گیرم ✤
✤ دستمو محکم بگیر آخه من دور از تو میمیرم ✤
✤ دورت میگرده احساسم قلب من دور تو میرقصه ✤
✤ تو که باشی من دلم قرصه باشی عشق بی نقصه ✤

" دلی "

متن آهنگ پروانه از حمید هیراد

آهنگ حمید هیراد پروانه

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ پروانه از حمید هیراد

مثل یه پروانه دور شمع
پای عشق تو گیرم
دستمو محکم بگیر آخه
من دور از تو میمیرم
❛━━━━━━━ ••• ━━━━━━━❜
دورت میگرده احساسم
قلب من دور تو میرقصه
تو که باشی من دلم قرصه
باشی عشق بی نقصه
❛━━━━━━━ ••• ━━━━━━━❜
چی از این بهتر که دست تو
شال دور گردنم باشه
آنقدر نزدیک باشی که
عطرت رو پیراهنم باشه
❛━━━━━━━ ••• ━━━━━━━❜
انقدر نزدیک باشی که
دست تو قفل تنم باشه
چی از این بهتر که دست تو
شال دور گردنم باشه
❛━━━━━━━ ••• ━━━━━━━❜
انقدر نزدیک باشی که
عطرت رو پیراهنم باشه
انقدر نزدیک باشی که
دست تو قفل تنم باشه

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید ♫متن آهنگ پروانه از حمید هیراد♫ را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

ترانه: ****
خواننده: حمید هیراد
منبع: 
ملوتکست


مطالب مرتبط :