متن آهنگ حمید عسکری به نام ولم کرد

Text Music Hamid Askari Called Velam Kard

حالم بده بیا برگرد عزیزم یه کاری دست دوتامون نده
دیگه خستم از دنیایی که بعد تو شده ماتم کده حالم بده
جدایی بده جامو توی دلت به جز من به کسی عشق من نده
دیگه بیشتر از این منو نسوزونو عذابم نده حالم بده

متن آهنگ ولم کرد از حمید عسکری

آهنگ حمید عسکری ولم کرد

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ ولم کرد از حمید عسکری

ولم کرد اون بی وفا بین زمین و آسمون ولم کرد 
میدونست چقد میخوام خاطرشو
حال باید چیکار کنم اون همه خاطرشو عشق من عشق من عشق من
حالم بده بیا برگرد عزیزم یه کاری دست دوتامون نده
دیگه خستم از دنیایی که بعد تو شده ماتم کده حالم بده
جدایی بده جامو توی دلت به جز من به کسی عشق من نده
دیگه بیشتر از این منو نسوزونو عذابم نده حالم بده

متن آهنگ ولم کرد از حمید عسکری

ولم کرد به خاطر یکی دیگه بود 
یا اینکه واسه خودم بود که من عاشقم و حسود
میگه رنجوندمش زیاد ولی چرا یادم نمیاد اون دیگه پیشم نمیاد
حالم بده بیا برگرد عزیزم یه کاری دست دوتامون نده
دیگه خستم از دنیایی که بعد تو شده ماتم کده حالم بده
جدایی بده جامو توی دلت به جز من به کسی عشق من نده
دیگه بیشتر از این منو نسوزونو عذابم نده حالم بده

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید متن آهنگ ولم کرد از حمید عسکری را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

ترانه: حمید عسکری

خواننده: حمید عسکری

منبع: ملوتکست


مطالب مرتبط :

متن آهنگ پرونده حمید عسکری
متن آهنگ هیچکی مثل من تورو دوست نداره حمید عسکری
متن آهنگ تو شبیه هیچکی نیستی حمید عسکری
متن آهنگ آغوش تو از حمید عسگری