متن آهنگ حامد همایون به نام سودای تو

Text Music Hamed Homayoun Called Sodaye To

مست و حیرانم جانانم بیمارم نکن
زیر بارانم بی تابم ویرانم نکن
موج موهایت چشمانت چقدر دریایی است
بیش از دیگر مجنون و پریشانم نکن

ترانه : مسعود محمدی و نیما علامه ، موزیک : نیما علامه ، تنظیم : محمدرضا رهنما ، میکس و مسترینگ : محمد فلاحی

متن آهنگ سودای تو از حامد همایون

متن آهنگ سودای تو  از حامد همایون

تو چنان بر دل نشستی
گویی یارا قصد جانم کرده ای
می بری هر جا که میخواهی مرا
عاشقی بی آشیانم کرده ای
━━━━➳༻❀✿❀༺➳━━━━
عشق تو همواره غوغا می کند
عاشقی با من چه کارا می کند
من فقط دارم تماشا می کنم
با همین حالم مدارا می کنم
━━━━➳༻❀✿❀༺➳━━━━
مست و حیرانم جانانم بیمارم نکن
زیر بارانم بی تابم ویرانم نکن
موج موهایت چشمانت چقدر دریایی است
بیش از دیگر مجنون و پریشانم نکن
━━━━➳༻❀✿❀༺➳━━━━
تا سر سودای تو دین من است
خنده هایت مرغ آمین من است
عشق تو عادت دیرین من است
لیلی چشم تو شیرین من است
━━━━➳༻❀✿❀༺➳━━━━
مست و حیرانم جانانم بیمارم نکن
زیر بارانم بی تابم ویرانم نکن
موج موهایت چشمانت چقدر دریایی است
بیش از دیگر مجنون و پریشانم نکن

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید این متن آهنگ را رسانه ملوتکست مشاهده و همخوانی کنید .

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.


مطالب مرتبط :