متن آهنگ گرشا رضایی به نام شرم

Text Music Garsha Rezaei Called Sharm

🎸داره یه عمر میشه که زیر آوارم ولی تا جون دارم دوست دارم🎸
🎸داره یه عمر میشه تو باد و بارونم مقصر من بودم میدونم🎸

متن آهنگ شرم تیتراژ سریال شرم از گرشا رضایی

آهنگ گرشا رضایی شرم

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ شرم تیتراژ سریال شرم از گرشا رضایی

🎸شرم به این دنیا به این دردا
🎸به این عمری که بر نمیگرده
خودم رفتم دلم جا موند
کی تقدیرو اینجور عوض کرده
🎸داره یه عمر میشه که زیر آوارم
🎸ولی تا جون دارم دوست دارم
داره یه عمر میشه تو باد و بارونم
مقصر من بودم میدونم
🎸یه حسرت از گذشته مونده تو وجودم
🎸اونی که باید واسه تو بودم نبودم
نبودم نبودم نبودم
داره یه عمر میشه که زیر آوارم
🎸ولی تا جون دارم دوست دارم
🎸داره یه عمر میشه تو باد و بارونم
مقصر من بودم میدونم
داره یه عمر میشه که زیر آوارم
🎸ولی تا جون دارم دوست دارم
🎸داره یه عمر میشه تو باد و بارونم
مقصر من بودم میدونم

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید 🎸 متن آهنگ شرم از گرشا رضایی 🎸 را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

ترانه: علی بحرینی

خواننده: گرشا رضایی

منبع: ملوتکست


مطالب مرتبط :