متن آهنگ فرزاد فرزین به نام شمال

Text Music Farzad Farzin Called Shomal

✿●✿محاله من خودم ندونم قراره برنگرده✿●✿
✿●✿تمام آدما تو این شب دلتنگیامو دیدن ✿●✿
✿●✿مگه میشه خودش ندونه دلم هواشو کرده✿●✿
✿●✿دلم هواشو کرده ...✿●✿

متن آهنگ شمال فرزاد فرزین

آهنگ فرزاد فرزین شمال

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ شمال فرزاد فرزین

✿●✿بازم بارونه و این وقت سال هواشو کردم 
بازم یه عالمه فکر و خیال هواشو کردم
✿●✿دلم یه جوری تنگشه نمیتونی بفهمی 
باید همین روزا برم شمال هواشو کردم
✿●✿به من نگو تمام دنیا از این دقیقه درده 
محاله من خودم ندونم قراره برنگرده
✿●✿تمام آدما تو این شب دلتنگیامو دیدن 
مگه میشه خودش ندونه دلم هواشو کرده
✿●✿دلم هواشو کرده ...

نزدیک تو که میشم حسم پر از غروبه ✿●✿
حالم یه جوریه که هرچی که باشه خوبه
جوری که لحظه لحظه درگیرتم همیشه ✿●✿
صد ساله دیگم این حس بی تو عوض نمیشه
به من نگو تمام دنیا از این دقیقه درده ✿●✿
محاله من خودم ندونم قراره برنگرده
تمام آدما تو این شب دلتنگیامو دیدن ✿●✿
مگه میشه خودش ندونه دلم هواشو کرده
دلم هواشو کرده ...✿●✿
به من نگو تمام دنیا از این دقیقه 
درده محاله من خودم ندونم✿●✿
تمام آدما تو این شب دلتنگیامو دیدن 
مگه میشه خودش ندونه دلم هواشو کرده✿●✿
دلم هواشو کرده ...

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید ♫✿ متن آهنگ شمال از فرزاد فرزین ♫✿ را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

ترانه: روزبه بمانی
خواننده: فرزاد فرزین
منبع: 
ملوتکست


مطالب مرتبط :