متن آهنگ فرزاد فرزین به نام ماه من

Text Music Farzad Farzin Called Maahe Man

✿●✿این تویی که شکسته ای✿●✿
✿●✿این تویی اگه خسته ای✿●✿
✿●✿مثل من اگه عاشقی چشماتو اگه بسته ای✿●✿
✿●✿این تویی که یادت میره عهدایی که شکسته ای✿●✿

متن آهنگ ماه من فرزاد فرزین

آهنگ فرزاد فرزین ماه من

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ ماه من فرزاد فرزین

✿●✿ماه من تو شبای تار 
چشماتو روی هم بذار
✿●✿حرفامو به خاطر بیار
شاید این بار آخره 
✿●✿لحظه هام داره می گذره
تازه شو تا یادت نره
✿●✿پیدا کن شبا مثل من 
گوشه ای واسه گم شدن
✿●✿ماه من اگه عاشقی 
عاشقا گاهی گم میشن
✿●✿گریه کن پای رازقی 
گریه کن پای نسترن
✿●✿این تویی که شکسته ای
این تویی اگه خسته ای
✿●✿مثل من اگه عاشقی 
چشماتو اگه بسته ای
✿●✿این تویی که یادت میره 
عهدایی که شکسته ای

این تویی تو شبای تار✿●✿
چشماتو روی هم بذار
خورشیدو به خاطر بیار✿●✿
اون که گل به تو هدیه داد
تا ابد عاشقت می خواد✿●✿
تازه شو تا یادت بیاد
پیدا کن شبا مثل من ✿●✿
گوشه ای واسه گم شدن
ماه من اگه عاشقی ✿●✿
عاشقا گاهی گم میشن
گریه کن پای رازقی ✿●✿
گریه کن پای نسترن
این تویی که شکسته ای✿●✿
این تویی اگه خسته ای
مثل من اگه عاشقی ✿●✿
چشماتو اگه بسته ای
این تویی که یادت میره ✿●✿
عهدایی که شکسته ای

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید ♫✿ متن آهنگ ماه من از فرزاد فرزین ♫✿ را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

ترانه: عبدالجبار کاکایی
خواننده: فرزاد فرزین
منبع: 
ملوتکست


مطالب مرتبط :