متن آهنگ فرزاد فرخ به نام قله ی عشق

Text Music Farzad Farokh Called Gholeye Eshgh

تو ای تمام قلب من شعری بخوان با لب من
نوازشم کن
محاله بگذرم ز تو پل زده ام به قلب تو
عاشق ترم کن

ترانه و موزیک: فرزاد فرخ، تنظیم: بهنام میرزایی

متن آهنگ قله ی عشق از فرزاد فرخ

متن آهنگ قله ی عشق از فرزاد فرخ

تو ای تمام قلب من شعری بخوان با لب من
نوازشم کن
❖❖❖❖❖❖
محاله بگذرم ز تو پل زده ام به قلب تو
عاشق ترم کن
❖❖❖❖❖❖
بر شانه هایت سر میگذارم
ببین که مبتلا شدم به عشق پاکت
❖❖❖❖❖❖
از چشمانت به قله ی عشق رسیدم
قلبی قرمز کنار اسم تو کشیدم
طعم عشق را تو داده ای به من چشیدم
❖❖❖❖❖❖
تو نهایت کلام عاشقانه
من تو را میخوانمت چه شاعرانه
❖❖❖❖❖❖
تو برای من همان رویای نابی
تو شبیه چشمه ها زلال و پاکی
❖❖❖❖❖❖
ای عشق تو از خدا رسیده ای برایم
با تو پر از عشق از این دنیا جدایم
❖❖❖❖❖❖
با من بمان و صادقانه عاشقم باش
جانم تو قاصد تمام باورم باش
❖❖❖❖❖❖
از چشمانت به قله ی عشق رسیدم
قلبی قرمز کنار اسم تو کشیدم
طعم عشق را تو داده ای به من چشیدم

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید این متن آهنگ را رسانه ملوتکست مشاهده و همخوانی کنید .

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.


مطالب مرتبط