متن آهنگ فرهام به نام این عشقه

Text Music Farham Called In Eshgheh

♩♪♬همین که بی اراده به من؛ دستاتو داده♩♪♬
♩♪♬دیگه صدای پاتم، مث آهنگای شاده♩♪♬
♩♪♬این عشقه؛ که از سرم زیاده♩♪♬
♩♪♬که دو دستی گرفته دلمو؛ دست تو داده!♩♪♬

متن آهنگ فرهام این عشقه

آهنگ فرهام این عشقه

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ فرهام این عشقه

♩♪♬چه حال خوبی؛ دو تا صندلی چوبی♩♪♬
تو و من و چه غروبی
♩♪♬مگه میشه؛ بهتر از این؟♩♪♬
چه فوق العاده ست
♩♪♬حرفایی که صاف و ساده ست♩♪♬
دلی و بی اراداه ست
♩♪♬مگه میشه؛ بهتر از این؟♩♪♬
این عشقه…
♩♪♬همین که بی اراده به من؛ دستاتو داده♩♪♬
دیگه صدای پاتم، مث آهنگای شاده
♩♪♬این عشقه؛ که از سرم زیاده♩♪♬
که دو دستی گرفته دلمو؛ دست تو داده!
♩♪♬وای هوای تو نفس گیره؛ عزیزم♩♪♬
واسه برگشتن ازت، دیره… عزیزم!
♩♪♬منو ببر یه جایی؛ که مث خوابه… زندگی…♩♪♬

♩♪♬منو ببر یه گوشه؛ که همه حرفاتو بگی♩♪♬
منو ببر یه سفر؛ تا اون ور دیوونگی
♩♪♬این عشقه…♩♪♬
همین که بی اراده به من؛ دستاتو داده
♩♪♬دیگه صدای پاتم، مث آهنگای شاده♩♪♬
این عشقه؛ که از سرم زیاده
♩♪♬که دو دستی گرفته دلمو؛ دست تو داده!♩♪♬
این عشقه…
♩♪♬همین که بی اراده به من؛ دستاتو داده♩♪♬
دیگه صدای پاتم، مث آهنگای شاده
♩♪♬این عشقه؛ که از سرم زیاده♩♪♬
که دو دستی گرفته دلمو؛ دست تو داده!

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید ♩♪♬متن آهنگ این عشقه از فرهام♩♪♬ را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

ترانه: حدیث دهقان

خواننده: فرهام

منبع: ملوتکست


مطالب مرتبط :