متن آهنگ احسان خواجه امیری به نام خیال

Text Music Ehsan Khaje amiri Called Khial

♩♪غروب که میشه یاد من میفتی♩♪
♩♪تویی که قصه ی طلوع عاشق♩♪
♩♪گفتی و دوست دارمو نگفتی♩♪
♩♪گفتی و دوست دارمو نگفتی♩♪

متن آهنگ خیال از احسان خواجه امیری

آهنگ احسان خواجه امیری خیال

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ خیال از احسان خواجه امیری

♩♪ بذار خیال کنم هنوز
ترانه هامو میشنوی
♩♪هنوز هوامو داری و
هنوز صدامو میشنوی
♩♪هنوز صدامو میشنوی
بذار خیال کنم هنوز
♩♪یه لحظه از نیازتم
اگه تموم قصه مون
♩♪هنوز ترانه سازتم
هنوز ترانه سازتم
♩♪بذار خیال کنم هنوز
پر از تب و تاب منی
♩♪روزا به فکر دیدنم
شبا پر از خواب منی
♩♪شبا پر از خواب منی
بذار خیال کنم تو دلتنگیات
♩♪غروب که میشه یاد من میفتی
تویی که قصه ی طلوع عشق رو
♩♪گفتی و دوست دارمو نگفتی
گفتی و دوست دارمو نگفتی

بذار خیال کنم منم♩♪
اون که دلت تنگه براش
اونی که وقتی تنهایی♩♪
پر میشی از خاطره هاش
اونکه هنوز دوسش داری♩♪
اونکه هنوز هم نفسه
بذار خیال کنم منم♩♪
اونی که بودنش بسه
اونی که بودنش بسه♩♪
دوباره فال حافظ و
دوباره توی فالمی♩♪
بذار خیال کنم بذار
اگر چه بی خیالمی♩♪
اگر چه بی خیالمی
بذار خیال کنم تو دلتنگیات♩♪
غروب که میشه یاد من میفتی
تویی که قصه ی طلوع عاشق♩♪
گفتی و دوست دارمو نگفتی
گفتی و دوست دارمو نگفتی♩♪

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید ♩♪♬متن آهنگ خیال از احسان خواجه امیری♩♪♬ را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

ترانه: ***

خواننده: احسان خواجه امیری

منبع: ملوتکست


مطالب مرتبط :