متن آهنگ دانیال هندیانی به نام من دلم تنگه

Text Music Danial Hendiani Called Man Delam Tange

♥ من دلم تنگه تو دلم جنگه تو عشق تو دارم میسوزم ♥
♥ آی دلم تنگه تو دلت سنگه عزیزم کجایی عزیزم ♥

موزیک : عرفان قدیری

متن آهنگ من دلم تنگه از دانیال هندیانی

آهنگ دانیال هندیانی من دلم تنگه

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ من دلم تنگه از دانیال هندیانی

به باد دادم خودمو تو رفتی من له شدمو
چرا دل به دریای طوفانی تو زدم دیدی غرق شدمو
❈ ═══════❖═══════ ❈
از اون رویای شیرین کشوندیم به این بغض سنگین
که بارون نمیشه و نم نم بریزه تا راحت شه این مرد غمگین
❈ ═══════❖═══════ ❈
من دلم تنگه تو دلم جنگه تو عشق تو دارم میسوزم
آی دلم تنگه تو دلت سنگه عزیزم کجایی عزیزم
❈ ═══════❖═══════ ❈
قدم میزنم هر شبو تو خودم شاید اصن نشونی نباشه
همه جای این شهر یه ردی ازت هست و اسمت سر کوچه هاشه
❈ ═══════❖═══════ ❈
نموندی رفیقم حالا هم رفیقم شده شب و دود و چایی
کجایی هنوزم عزیزم دچارم بهت بگو پس کجایی
❈ ═══════❖═══════ ❈
من دلم تنگه تو دلم جنگه تو عشق تو دارم میسوزم
آی دلم تنگه تو دلت سنگه عزیزم کجایی عزیزم

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید ♫♭متن آهنگ من دلم تنگه از دانیال هندیانی♭♬ را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

ترانه: عرفان قدیری

خواننده: دانیال هندیانی

منبع: ملوتکست


مطالب مرتبط :