متن آهنگ بنیامین بهادری به نام هفته عشق

Text Music Benyamin Bahadori Called Hafte Eshgh

✿●بزنم با تو اون همه حرفایی که ببرم تورو تا نوک دریایی که●✿
✿●جایی که واسه رفتن تن به تنه واسه رفتن تن به تنت با منه●✿
✿●حالا ساعت عشقه عاشق شدنت با منه●✿
✿●که داره دل من با دلت میزنه به سرم که تو رو ببرم●✿

متن آهنگ هفته عشق از بنیامین بهادری

آهنگ بنیامین بهادری هفته عشق

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ هفته عشق از بنیامین بهادری

✿●کاشکی میرفتیم عزیزم من و تو یه گوشه با هم
تو یه کیف به روی دوشت من یک کوله روی پشتم
✿●برای یه هفته یکم با تو زندگی میکردم با تو زندگی
عزیزم بریزم همه زندگیمو توی کوله ی عشقمو 
✿●با تو توی این هوا که هوای تو کرده دلم
بی تو تنگه قشنگه برام که نگام که نگام با نگاه تو باشه و
✿●دست تو باشه کنارمو بردارمو همه دار و ندار دوست دارمو
که میدونی اینو آره خوب بلدم آره خوب بلدم که قدم بزنم
✿●بزنم با تو اون همه حرفایی که ببرم تورو تا نوک دریایی که
جایی که واسه رفتن تن به تنه واسه رفتن تن به تنت با منه
✿●حالا ساعت عشقه عاشق شدنت با منه
که داره دل من با دلت میزنه به سرم که تو رو ببرم

عزیزم بریزم همه زندگیمو توی کوله ی عشقمو ●✿
با تو توی این هوا که هوای تو کرده دلم
بی تو تنگه قشنگه برام که نگام که نگام با نگاه تو باشه و●✿
دست تو باشه کنارمو بردارمو همه دار و ندار دوست دارمو
که میدونی اینو آره خوب بلدم آره خوب بلدم که قدم بزنم●✿
بزنم با تو اون همه حرفایی که ببرم تورو تا نوک دریایی که
جایی که واسه رفتن تن به تنه واسه رفتن تن به تنت با منه●✿
حالا ساعت عشقه عاشق شدنت با منه
که داره دل من با دلت میزنه به سرم که تو رو ببرم●✿

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید ♫♭♬ متن آهنگ هفته عشق از بنیامین بهادری ♫♭♬ را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

ترانه: فرید احمدی

خواننده: بنیامین بهادری

منبع: ملوتکست


مطالب مرتبط :