متن آهنگ باراد به نام حال جدید

Text Music Barad Called Hale Jadid

🌷 بارون بزنه من و تو کنار هم آروم ببره بشوره نباشه غم 🌷
🌷 توام یه ذره کوتاه بیا بذار به همه بگم عشقمه 🌷

متن آهنگ حال جدید از باراد

آهنگ باراد حال جدید

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ حال جدید از باراد

🌷 بارون بزنه من و تو کنار هم آروم ببره بشوره نباشه غم
توام یه ذره کوتاه بیا بذار به همه بگم عشقمه
🌷 یه حال جدید واسم بساز بگو تو چته
نذار از دست من بره قلق اون دلت
🌷 فقط تو میفهمی چمه بیا نکن دیگه گله
خب بی معرفت دله
🌷 هر کی اومد سمتت بهش بگو که کی هواتو داره
تورو تنهات نمیذاره بی تو نه طاقت نمیاره
🌷 بارون بزنه من و تو کنار هم آروم ببره بشوره نباشه غم
توام یه ذره کوتاه بیا بذار به همه بگم عشقمه
🌷 بارون بزنه من و تو کنار هم آروم ببره بشوره نباشه غم
توام یه ذره کوتاه بیا بذار به همه بگم عشقمه

منو بردی تو یه جای دور بین عقل و دلمو زدی نشون 🌷
تو که اومدی تا آخرش بمون بهونه ندیم ما دست این و اون
هر کی اومد سمتت بهش بگو که کی هواتو داره 🌷
تورو تنهات نمیذاره بی تو نه طاقت نمیاره
بارون بزنه من و تو کنار هم آروم ببره بشوره نباشه غم 🌷
توام یه ذره کوتاه بیا بذار به همه بگم عشقمه
بارون بزنه من و تو کنار هم آروم ببره بشوره نباشه غم 🌷
توام یه ذره کوتاه بیا بذار به همه بگم عشقمه

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید ❤♫متن آهنگ حال جدید از باراد❤♫ را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

ترانه: ***

خواننده: باراد

منبع: ملوتکست


مطالب مرتبط :