متن آهنگ بابک بهروز به نام دریا

Text Music Babak Behrouz Called Darya

⊶ میدونی آدمای شهرم حریفم نمیشن ⊶
⊶ اگه تو دلت بخواد باشی پیشم ⊶
⊶ بدجوری رفتی تو رگ و ریشم ⊶
⊶ دارم دیوونه میشم ⊶

تنظیم و میکس و مسترینگ : علی تیرداد ، ملودی : شاهین شیخی

متن آهنگ دریا از بابک بهروز

آهنگ بابک بهروز دریا

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ دریا از بابک بهروز

نه به شب نه به روز کاری داشتم
نه تو قلب کسی من جایی داشتم
نه با غم نه با درداش نبودم من تا امشب
نه ستاره ای و نه ابری داشتم
نه علاقه ای به هیچ عطری داشتم
❖ ── ✦ ──『✙』── ✦ ── ❖
نه اینجوری حواس پرتی داشتم من تا امشب
چیکار کردی با من که چشمام نمیخوان بخوابن
چیکار کردی با من که میخوام
بمونی کنارم تویی تک ستارم
❖ ── ✦ ──『✙』── ✦ ── ❖
میدونی آدمای شهرم حریفم نمیشن
اگه تو دلت بخواد باشی پیشم
بدجوری رفتی تو رگ و ریشم
دارم دیوونه میشم
❖ ── ✦ ──『✙』── ✦ ── ❖
میدونی آدمای شهرم حریفم نمیشن
اگه تو دلت بخواد باشی پیشم
بدجوری رفتی تو رگ و ریشم
دارم دیوونه میشم
❖ ── ✦ ──『✙』── ✦ ── ❖
از این دریای شب یه قایق نجاتم دادم
چشات پیچ و خمه این دریارو یادم داد
تو این بارو یه شب موی تو چترم شد  
تو این شهر شلوغ چشات آرامش من شد
❖ ── ✦ ──『✙』── ✦ ── ❖
میدونی آدمای شهرم حریفم نمیشن
اگه تو دلت بخواد باشی پیشم
بدجوری رفتی تو رگ و ریشم
دارم دیوونه میشم
❖ ── ✦ ──『✙』── ✦ ── ❖
میدونی آدمای شهرم حریفم نمیشن
اگه تو دلت بخواد باشی پیشم
بدجوری رفتی تو رگ و ریشم
دارم دیوونه میشم

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید✦متن آهنگ دریا از بابک بهروز✦را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

ترانه: شاهین شیخی

خواننده: بابک بهروز

منبع: ملوتکست


مطالب مرتبط :