متن آهنگ آرون افشار به نام زلزله

Text Music Aron Afshar Called Zelzele

♩♪♬زلزله میکنی در قلب آرام من ♩♪♬
♩♪♬این همه سعی نکن افتاده ای در دام من♩♪♬
♩♪♬از تپش می ایستد دل تا نگاهم میکنی ♩♪♬
♩♪♬من خرابم پس بگو کی رو به راهم میکنی♩♪♬

متن آهنگ زلزله از آرون افشار

آهنگ آرون افشار زلزله

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ زلزله از آرون افشار

♩♪♬زیبا صنم آواره ترین عاشق دنیا منم 
که در قفس چشم تو پر میزنم
♩♪♬شلاق نگاهت نزنی بر تنم 
تو باشو ببین از همه دل میکنم
♩♪♬زلزله میکنی در قلب آرام من 
این همه سعی نکن افتاده ای در دام من
♩♪♬از تپش می ایستد دل تا نگاهم میکنی 
من خرابم پس بگو کی رو به راهم میکنی

دلدار من لذت نبر از این همه آزار من♩♪♬ 
به بد کسی افتاده سر و کار من
تا روی دل عاشق بیمار من ♩♪♬
از خود نرهان قلب گرفتار من
زلزله میکنی در قلب آرام من ♩♪♬
این همه سعی نکن افتاده ای در دام من
از تپش می ایستد دل تا نگاهم میکنی ♩♪♬
من خرابم پس بگو کی رو به راهم میکنی

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید ♩♪♬متن آهنگ زلزله از آرون افشار♩♪♬ را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

ترانه: مهرزاد امیرخانی

خواننده: آرون افشار

منبع: ملوتکست


مطالب مرتبط :