متن آهنگ آرمین آراد به نام بیا بیا

Text Music Armin Arad Called Bia Bia

♩♪♬بیا بیا نکن هی ناز برق داره چشات مثل الماس♩♪♬
♩♪♬بیا باز بیا بیا پیش من باز ♩♪♬
♩♪♬حرف بزن بگو هر چی دلت خواست♩♪♬
♩♪♬بیا بیا نکن هی ناز برق داره چشات مثل الماس♩♪♬

متن آهنگ بیا بیا از آرمین آراد

آهنگ آرمین آراد بیا بیا

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ بیا بیا از آرمین آراد

♩♪♬تو مال منی نمیخوام کسی رو مگه کسی میشه تو
♩♪♬تو مال خودمی تو مثل جونمی نمیرم از پیش تو
♩♪♬میگی بهم بری میتونی میرم
♩♪♬منو اونقدر میخوامت بگی برو نمیرم
♩♪♬بیا باز بیا بیا پیش من باز 
♩♪♬حرف بزن بگو هر چی دلت خواست
♩♪♬بیا بیا نکن هی ناز برق داره چشات مثل الماس
♩♪♬بیا باز بیا بیا پیش من باز 
♩♪♬حرف بزن بگو هر چی دلت خواست
♩♪♬بیا بیا نکن هی ناز برق داره چشات مثل الماس
♩♪♬دیوونه نه دیگه نمیخوام بری 
♩♪♬که باز بشه همه چی مثل قبل
♩♪♬بدون من جایی تنهایی نمیری 
♩♪♬همین که شنیدی عشق من
♩♪♬کوتاه بیا دیگه حوصله ندارم بشنوم دیلیل نبودتو
♩♪♬وقتی یکی دیگه نزدیک من میشد 
♩♪♬دوس دارم چشای حسودتو
♩♪♬میگه بهم بری بی تو میمیرم
♩♪♬من اونقدر میخوامت بگی برو نمیرم

بیا باز بیا بیا پیش من باز ♩♪♬
حرف بزن بگو هر چی دلت خواست♩♪♬
بیا بیا نکن هی ناز برق داره چشات مثل الماس♩♪♬
بیا باز بیا بیا پیش من باز ♩♪♬
حرف بزن بگو هر چی دلت خواست♩♪♬
بیا بیا نکن هی ناز برق داره چشات مثل الماس♩♪♬

با سلام خدمت مخاطبین ملوتکست هم اکنون می توانید ♩♪♬متن آهنگ بیا بیا از آرمین آراد♩♪♬ را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

برای حمایت از صاحب این اثر لینک این پست را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

همچنین خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری بفرمایید.

لازم به ذکر است که در صورت مشاهده مشکل در متن آهنگ ، پست و یا غیر مجاز بودن پست از طریق فرم تماس به ما اطلاع بدهید.

ترانه: آرمین آراد

خواننده: آرمین آراد

منبع: ملوتکست


مطالب مرتبط :